זיכוי או החלפה שאינה בעלות הקניה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שירות לקוחות טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין בדבר, שלום רב. אשמח לעזרתכם ב13.6 ביצעתי קניה גדולה בחברת רנואר במתחם הONE שבבאר שבע,יש לציין כי אחד מהפריטים שרכשתי היה בהזמנה ונאסף לאחר שבוע בחנות רנואר שבקניון באר שבע (יש לי סמס שנשלח מטעם החברה עם תאריך ושעה) , ב2.7 הגעתי לחנות רנואר בבאר שבע על מנת להחליף את השמלה שקיבלתי שם, לצערי לאחר מס ד בחנות לא מצאתי פריט אחר וביקשתי מהקופאית לתת לי זיכוי כספי שאבוא ואקח בפעם אחרת. היא הסבירה לי כי אני יכולה לקבל זיכוי על 200 שח מכוון שזהו מחיר השמלה כעת ולא במחיר המלא שהוא 250 שח , ונתנה לי את מס שירות הלקוחות, נאלצתי להתקשר לשירות הלק פעמיים עד שחזרו אלי ולאחר מכן נתקלתי באטימות מטעם הנציגה ומטעם המנהלת שסירבה לקבל את השיחה ולשוחח עימי כמו כן "זכיתי" בניתוק שיחה מהנציגה אני צרכנית מאוד טובה של חברת רנואר ומעולם לא נתקלתי בשירות כל כל מזוויע!! אינני מבינה מדוע איני זכאית להחליף בגד באותה העלות שנרכשה כאשר לא עברו שבועיים מתום קבלת הפריט. אני מתכוונת לפנות לכל גורם אפשרי ולפרסם בכל גורם תקשורת קיים עד למתן מענה ראוי מקווה כמובן שאחכה קודם לתשובתם בהקדם תודה נשמית
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|