שירות גרוע |
נושא התלונה: |
ארי עדי |
שם/כינוי: |
יום שישי 08 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
פולג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחיים לא האמנתי שאקבל שירות כה גרוע מחברה כמוכם.
ב9 לחודש הייתי בסניף פולג בנתניה ועשיתי קניום בסך 500 ש"ח בחנות. 100 ש"ח ששילמתי היו למען מכנסיים שלא נמצאים בחנות והמוכרת אמרה שזה יקח כמה ימים והיא תתקשר כאשר יגיעו. הזמינה לי שניים (אותו המכנס במידה 38 ובמידה 40). שבוע לאחר מכן מוכרת התקשרה ואמרה שמצאה במידה 38 וזה יגיע לחנות מהר והיא ממשיכה לחפש במידה 40 בשבילי. זה היה ביום חמישי האחרון. עד אתמול, לא פניתם אליי כלל! רק אחרי פנייה שלי, מוכרת מהסניף מתקשרת ואומרת שסניף השרון לא שלח להם את המכנסיים וכבר אין אותם בסניף ואם אני רוצה זיכוי. ככה מטפלים בלקוחה? אחרי שבוע וחצי ואחרי פניות שלי מתקשרים לשאול אם אני רוצה זיכוי??? דרך אגב- אתם לא עונים בשום סניף בנתניה- המספר של רנואר בנות בפולג- לא עונים, של הבנים- לא עונים, של קניון השרון סניף בנות- לא עונים, של הבנים- לא עונים, לא מאמינים? תתקשרו ותראו בעצמכם. נתתם לי שירות מתחת לכל ביקורת. מצפה לקבל את המכנסיים שלי ופיצוי על עוגמת הנפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|