פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דריכה על נעץ בחדר מדידה של החנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי,
אני פונה אליכם לאחר שלא קיבלתי מענה הולם במחלקת שירות הלקוחות של רנואר. שלחתי מספר פניות, השארתי הודעות במענה הקולי, בדף פייסבוק, אין קול ואין עונה.
ביום רביעי ה- 18 לספטמבר אחותי דרכה על נעץ בסניף עזריאלי בחדר המדידה.
החנות לא סייעה לה בחזור הביתה (היא גרה באשדוד) ואני ואימי נאלצנו לסייע לה עד ההגעה הבייתה כי צוות החנות לא היה מוכן אפילו לעזור.
כשהגענו הבייתה ניגשנו לקופת החולים שכבר נסגרה, ורק האחות עזרה לנו לחבוש לה את הרגל.
אחותי בילתה את החג (רביעי - שבת) בשכיבה על המיטה מבלי לזוז כיוון שעדין לא יכלה לדרוך על הרגל.

אתם יכולים לתאר את רמת הכאב שהיא חוותה, ואני אשמח לגשת שוב לאחות \ רופא ולבקש מהם אישורי מחלה עבור הימים שהייתה בבית.
לא ראיתי בכך צורך כיוון שהנחתי שאלו היו ימי חופש בין כה והיא לא הזדקקה לאישורי מחלה, ומצד שני גם הנחתי שמדובר חברה רציונלית שתמצא לנכון לפצות לקוחה שהרגישה חסרת אונים בעת שנכנסה
לחנות ואתם לא הצלחתם לשמור על בטחונה ובריאותה בעת ששהתה במתחם החנות שלהם- מה שכן הייתה צריכים לעשות.
לקוח שנפצע \ נפגע בגבולות החנות הם תחת אחריותם הבלעדית.

אז נכון שהיא לא שברה את הרגל ולא הזדקקה לאשפוז בהול או לביקור בחדר המיון, אך לכאורה נראה שפיצוי של 75 ש"ח או הנחה בגובה 35% הם בגדר זלזול מוחלט באינטיליגנציה.
רק לצורך הבהרה- כשהיה מונח שלט מוטעה באחד ממדפי החנות באחד מהסניפים שלכם - זה היה הפיצוי שקיבלתי מהחברה. לא נראה לי שאותו פיצוי הולם ללקוחה שנפצעה בחנות שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה