פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור שערוריתי במשלוח + התייחסות מזלזלת נושא התלונה:
לארי שחר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי עזריאלי כתובת:
סניף עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו שלושה סנדויצים מננדוס לארוחת צהריים בעבודה. מרחק של 3 דקות נסיעה ממגדלי עזריאלי (תוצרת הארץ 16). ההזמנה יצאה ב 12:43 והובטח לנו שהמשלוח יגיע תוך עד 45 דקות. בשעה 13:45 כשהשליח בושש התקשרנו לברר מה קרה. אחרי המתנה של מספר דקות ענו לי, שמו אותי בהמתנה ואחרי 2 דקות ניתקו אותי. התקשרתי שוב והמענה היה שהאיחור הוא לא באשמתם כי "המסעדה בלחץ". השעה היתה כבר 14:00 והשליח עוד לא יצא. ביקשתי שמנהל המסעדה יתקשר אלי. לקחו את הפרטים שלי והמנהל לא חזר אלי. ב 14:25 הגיע השליח. שעה ו40 דקות אחרי ההזמנה. כשהבענו את מורת רוחנו הציעו לנו פיצוי של שתיה ומאפין. לאחר שסרבנו לקבל את הפיצוי השיחה נסתיימה. המשלוח הגיע עם הפיצוי (המביך, שלוש עוגות מיקרוסקופיות). בקיצור איחרו, היו גסי רוח, התנערו מאחריות, סרבו לשוחח עמנו ומרחנו אותנו בפיצוי למרות שלא רצינו בו. חוויה לא נעימה. שלא לדבר על כך שבזבזנו שעתיים בצהריים על השטות הזו. אני שם לא אקנה שוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות ראויה ופיצוי לשיקול דעת ננדוס פתרון נדרש :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה