פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל קפוא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי לפני מספר שבועות טיילנו בעזריאלי והחלטנו לאכול בננדוס ,
היה זה מוצאי שבת כך שהסניף בדיוק נפתח והיינו בין הלקוחות הראשונים .
הזמנו רבע עוף על לימון + צ'יפס ושתיה לכל אחד.
שילמנו וחיכנו לקבלת האוכל ,קיבלנו רק את השתייה והמשכנו לחכות ,זה לקח הרבה זמן לכן נאלצנו לשאול מספר פעמים על מצבו ,כסוף סוף קיבלנו את האוכל התיישבנו והתחלנו לאכול ואז בביס הראשון שמנו לב שהעוף קפוא , כמתי מהכיסא והלכתי להחליפו. המוכר נגע בחתיכת עוף לבדוק שהוא אכן קפוא, הצטער על כך והראה גם לטבח ואמר לנו להמתין והוא תכף יקרא לנו לקבלת אוכל חדש. זה לקח עוד זמן ואז קיבלנו שוב את אותו צלחת עם אותם חתיכות, זה יגעיל אותי ואמרתי להם שאני לא מקבל אוכל שהרגע חצי עולם נגע בו. הסתכלו אלי כאילו אני לא בסדר ואמרו לי שהם יעשו לי אוכל חדש, כאילו עושים לי טובה.
חיכיתי שוב לאוכל עד אז נגמר לנו גם השתיה אז קניתי מהקופאית עוד. וכשסוף סוף, אחרי שעה מבקשת ההזמנה קיבלנו את אותה יביאו לי חתיכות עוף פיקנטים! נוראה נפגעתי, איזה מין שירות???!!! ואני חייב להעיר שגם החתיכות האלו היו קרות, ולא טעימות.
אך כמה אפשר להתלונן?? לא באתי לשם כדי שיעלו לי את העצבים אלה רק להנות עם חברתי ולאכול משהו על הדרך.
גועל סוג הנזק :
מחכה לתשובה מננדוס פתרון נדרש :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה