|
|
|
|
|
|
הקושי הבלתי נסבל בהקפאת ביטוח לאופנוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 5 ימים נגנב האופנוע שלי ומאז אני מנסה בערך 4 פעמים ביום לדבר עם AIG , לשלוח להם פקסים - והכל על מנת שיקפיאו את הביטוח לאופנוע. התירוצים שלהם (לא קיבלנו את הפקס, חסר עו ד מסמך וכו') הם פשוט בייון ודרך לא ישרה ולא הוגנת לסחוט עוד כמה ימי ביטוח מלקוח. עכשיו תכפילו את ה"טריק" הזה של סחיטת כמה ימי ביטוח כפול מאות אלפי לקוחות - ותלמדו איך מרוויחים מאות מיליונים בשנה...
להיזהר מ AIG כמו מאש!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
פזית כהן - חזות: ממונה |
שם ותפקיד: |
מסיבה בלתי ברורה הפקס שהלקוח שלח לא הגיע לחברתנו, לכן נאלץ להעביר בקשה נוספת בכתב. ברצוני להבהיר כי אין לחברתנו כל אינטרס שלא להענות לבקשת הלקוח היות וההקפאה בוצעה מיום בקשתו הטלפונית 11.6 ולא מיום קבלת הפקס 14.6. צר לי על ההרגשה המטעית של הלקוח.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|