פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי רטיבות מתחת לרצפה כבר שנים.בקשתי תיקון ,שלחו מומחים מ"שחר" העוסקת בתיקוני צנרת ,ואמרו "הכל בסדר" המים יתנדפו בעצמם אבל אחרי שנה הסכימו שיש בעיה קטנה(כמובן שבינתיים כל הקומה השניה היתה רטובה)ולפני שנה פתחו חלק מהריצוף ליד הברזים בקומה השניה בכניסה למקלחת. אמרו "הצינורות מזיעים "צריך להחליף ,כל צינור מטר וחצי אורכו, 450 ש"ח בבקשה, אמרתי תודה והחלפתי בעצמי ב-90 ש"ח.שמו ריצוף ,הרצף שלהם חסך בחול ,לא סיכמו איתו שצריך להחליף חול רטוב אמר,עזרתי לו לסחוב דליי חול בעצמי אבל נוצר שקע בגלל חוסר חול .לא נורא אמרתי לעצמי,ישנן צרות גדולות יותר.
ביקשתי השתתפות בהחלפת הריצוף של הקומה כי החול עדיין רטוב מתחת, אחרי ויכוחים הסכימו אבל אני משלם על הקרמיקה.הבאתי קבלן, פתח הריצוף -כל הקומה רטובה עד המקלחת ,עבודת הריצוף נדחית ,בינתיים כבר שבוע אנחנו גרים בסלון,רואים יציאת מים מהמקלחת ותחת האמבטיה (שברו קרמיקות כדי שניתן יהיה להציץ פנימה) אבל מבחינתם אצלי בסדר ואולי יש נזילה אצל השכנים הצנרת שם נבדקה והם ממשיכים לבדוק ,אחרי תחינות הסכימו לממן פתיחת ריצוף המקלחת כי החול רטוב ,קירות לפתוח -מסרבים.אבל הקבלן שלי לא יכול לעבוד כי כל פעם בא מומחה אחר מטעמם או שמאי שלהם (בדר"כ מפקח שחר קובע את עלות הנזק אבל באיי איי ג'י אמרו שיש חילוקי דיעות עם "שחר" כי מבחינת "שחר" הצנרת בסדר ואם יש ויכוח אז צריך שמאי .ואנחנו גרים בסלון ,בינתיים , עם כל ריהוט הבית.אחרי מומחה נוסף(שרברב רביעי)סיכמו שיש נזילה אבל מהשכנים.ביקשתי לפרק לא רק ריצוף אלא את כל הקרמיקות והאמבטיה (כך גם הציע אחד השרברבים שלהם אבל ב"סוד") עד שימצאו את מקור הנזילה. הם לא מסכימים ואני מחפש שידרוגים כך טוענים.
אני כבר לא ישן בלילות מרוב עצבים ובודק את השטח ורואה שכבה של מים במפתן
המקלחת על הבטון החשוף ,נראה מה יהיה.בינתיים נמאס כבר . הסלון מבחינתנו הוא בין הררי החול כנווה מדבר וכיף להיות בו.
כמובן שהארונות והמיטות בו מפריעים לראות החוצה וגם הטלויזיה מוסתרת
קצת .נעים להיזכר בכספים הרבים שהזרמנו לאיי אי ג'י וגם נחמד לשמוע ,כל
פעם ,שמתקשרים לשם ,פתיחת אזהרה שאני מוקלט עד שעונה איזה
סוכן מתחלף עלום פנים.שבוע שכל המשפחה גרה בסלון .והמים יוצאים מהמקלחת
אבל לחברת הביטוח ושחר יש זמן.

פרק ב: היום 28.6 בבוקר התקשרה יעל נשמעה קשובה והתייחסה בסבלנות לתחינותיי אמרה שיחזרו אלי. עכשיו שלוש אחר הצהריים .הריצוף במקלחת גם הורם ושלולית ענקית של מים ברחבי המקלחת. התקשרתי לשחר אמרו שזה יטופל
ויגיע מפקח (דיברתי איתו בטלפון ,אמר שאצלי הכל בסדר,הכל מהשכנה)עם שרברב מסוים סירבתי למסוים וביקשתי מומחה עם ציוד ,שכן הבעיה חמורה ואנחנו מזמן גגרים בסלון(למטה)והמסוים הנ"ל כבר חיבל לי באמבטיה(שחר נתנו אישור להחליפה,כמובן לאחר הצעות כמו :נתקן לך,נצבע לך,)
מלחמה קטנה ויש .יגיע מומחה.אני מחכה יש לי זמן הרי לקחתי חופש בשביל הצרה הזו. מעניין לשאול ב-AIG ארה"ב אם שירות כזה קצר ואדיב נהוג גם שם.
אגב ,קורא יקר,ראיתי שיש מישהו שתוקף באיזה אתר בעניין תביעה יצוגית.

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה