פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא כדין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביקשתי להצטרף לביטוח דירה, לאחר עיון בפרטי הפוליסה החלטתי שחברת הביטוח מכסה את עצמה יותר מאשר אותי וביקשתי לבטל את הפוליסה, התקשרתי ונאמר לי שיחזור אלי נציג המכירות והוא יבטל את הפוליסה, אח"כ חזר אלי הנציג ואמר לי לשוח פקס ולאחר כמה ימים שלחתי פקס וביקשתי לבטל את הפוליסה, עברו כמעט חודשיים והנה אני רואה שכרטיס האשראי שלי מחוייב בסכום של כ-160 ש"ח לחברת הביטוח, התקשרתי לשם ונאמר לי בתחילה שלא אמור לרדת לי כסף, כשהתעקשתי שהם חייבו את כרטיס האשראי אמרה הנציגה רותם הא נכון, בן נציג המכירות יחזור אליך ויבטל את החיוב, עברו 4 ימים וראיתי שאף אחד לא מתקשר לכן התקשרתי שוב לחברה ודיברתי עם טל שביקשה ממני לשלוח פקס מאחר שמופיע שיש לי פוליסה, הסברתי שבטילתי אך היא התעקשה שמופיעה שיש לי פוליסה, שלחתי פקס, וכמה דקות אח"כ מתקשרת אלי אחת שהציגה עצמה כמנהלת שירות הלקוחות והסבירה לי כמה אני חשוב להם כלקוח והיא תנסה לפתור את הבעיות שהיו לי איתם, כשהסברתי לה את הבעיות היא לא הצליחה לפותרם והבטיחה לחזור אלי עם תשובה, עברו עוד יומיים אך הם לא חזרו אלי עם תשובה כלשהי, ואני דורש לבטל את הפוליסה לאלתר כמו שכתבתי כבר בשני פקסים ששלחתי אליהם!!! חוץ מזה אני דורש זיכוי על החיוב שהם הגישו !!! ואני מבקש פיצוי כלשהו על עגמת הנפש הרבה !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הולפיסה וזיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה