|
|
|
|
|
|
טיפול בנזקיי צנרת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפניי כחודש פניתי לחברת AIG שבה אני מבוטח לגביי בעיית רטיבות בדירה.
נשלח נציג חברת שחר שמטפלת בבעיות אלו וניסה להמעיט את הנזק. לאחר הם שלחו ממוחה ששלח דו"ח שונה. פניתי לחברת ביטוח והיא החליטה לשלוח שמאי. דו"ח השמאי נכתב ליידי והיה ניסיון של חברת הביטוח כולל שחר להמעיט את הנזק.
הטענה שצריך לבצע בדיקות נוספות עוד ועוד ..... לאחר יותר מחודש עדיין הבעייה
לא מטופלת ומחמירה יותר.
|
נזק בדירה |
סוג הנזק : |
טיפול מהיר וכולל בבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|