פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש פוליסה חד צדדי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2005 בטחתי את דירתי באמצעות החברה, בפוליסה מס' 310-276-192-05. הכיסוי הביטוחי לפי פוליסה זו הסתיים בחודש אוקטובר 2006.

היום נדהמתי לגלות, לראשונה, כי הפוליסה חודשה ללא ידיעתי ו/או הסכמתי ועל דעתה של החברה בלבד, וכרטיס האשראי שלי המשיך להיות מחוייב, מדי חודש בחודשו, החל מיום 1.11.2006 ואילך במשך חצי השנה האחרונה, בסכום של כ- 125 ₪, בגין הפוליסה המחודשת כביכול. עד היום חויב כרטיס האשראי שלי בסך כולל של 755.03 ₪.

מעולם לא ביקשתי את חידוש הפוליסה לשנה נוספת, והדבר נעשה על דעתה של החברה בלבד, ללא ידיעתי וללא הסכמתי. נראה של- AIG יש "שיטת עבודה קבועה" של חידוש אוטומטי של פוליסות ביטוח ללא הסכמתם המפורשת של המבוטחים.

החברה הרשתה לעצמה ליטול סכומים ניכרים מכרטיס האשראי שלי, ללא היתר לכך; המדובר בשיטת שיווק אגרסיבית, אשר מטעה את לקוחות החברה.

הנני מצפה לקבל את כספי מן החברה במלואו בתוספת פיצוי על הטרחה אשר נגרמה לי, וכן הסברים מנציג בכיר בחברה.
כספי סוג הנזק :
השבת כספים אשר נגבו שלא כדין + פיצוי + הסבר מנציגי החברה פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה