פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
לוי אליעז שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף שנת 2006 פניתי לחברה בבקשה לא לחדש את פוליסת ביטוח המשכנתא וביטוח החיים הנלווה לה, למרות בקשתי זו חידשה החברה באופו שרירותי את הפוליסה והמשיכה בגביית הפרמיה. לאחר דין ודברים שנמשך עד לחודש פברואר 2007 ולאחר שנשלח פקס לביטול הפוליסה המשיכו בחברה לגבות את פריית ביטוח החיים של אשתי בטענה שזו פוליסה נפרדת שלא בוטלה, זאת למרות בירור שנעשה ביום שליחת הפקס עם נציג החברה.

ביום 13.5.07 ענתה נציגה בשם יפעת ולאחר שהבהירה את עמדת החברה וסירבה להעביר אותי לממונה עליה, הבהרתי לה שאמתין גם אם זה יהיה יום שלם, היא העבירה אותי
עוגמת נפש +כספי סוג הנזק :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה