פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בלתי חוקי בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אורלי ולפני כשנתיים שילמתי באמצעות כרטיס האשראי שלי את ביטוח הרכב של בן זוגי (אם אני לא טועה מדובר בביטוח מקיף) בחברת AIG. הסכום היה יותר מאלף שקלים. שנה לאחר מכן- ללא בקשתי וללא ידיעתי ובודאי שללא אישורי גבתה חברת AIG שוב על דעת עצמה את יותר מאלף שקלים בתשלום אחד - את הסכום שבגביו גיליתי לאחר ההורדה בחברת האשראי. התקשרתי אליהם מספר פעמים ודיברתי עם כמה נציגים שונים על חשבון זמני הפרטי ועל חשבון שיחות הטלפון הפרטיות שלי עד שלאחר מספר לא מבוטל של שיחות יוצאות מצדי קיבלתי אחת מהאחראיות שלהם אשר הבטיחה לי להשיב לי את סכום הכסף, ואכן למחרת הוא הושב לי. כל זאת היה בשנה שעברה. השנה מהרגע שראיתי את מכתבם המיועד לבן זוגי מייד התקשרתי אליהם כאשר מסרתי את כל הפרטים המזהים ורציתי רק לוודא שאינכם מתכוונים לגבות ממני שום סכום כי אין לי רכב ולא היה לי מעולם ואין ברצוני לבטח שום דבר! אך לצערי אף נציג לא יכול היה להבטיח לי שלא יעשו כן! לאחר שיחות טלפון רבות שעלו לי בזמן, עצבים, וכסף לחברת הסלולר שלי הבטיחו לי שאיזו אחראית תחזור אלי - כמובן שאיש לא חזר אלי, ואני המשכתי עם השיחות אליהם. בסוף ענתה לי איזו גברת שאמרה לי שהיא רואה את הבקשה שלי לא לחייב אותי ושאיני מעוניינת בשירות ושאין לי מה לדאוג ולא יחייבו אותי. נרגעתי - עד היום! במקרה הבטתי בחיוב העתידי של כרטיס האשראי שלי דרך האינטרנט- וראיתי הוראת קבע על ביטוח מחברת AIG!!!

הם בחרו לחייב אותי למרות שהם אינם יודעים אם יש עדיין רכב בבעלותו של בן זוגי, ואם כן- אם הוא רוצה לעשות ביטוח דרכם, ואם כן – אם יש לי בעלת כרטיס האשראי עדיין קשר כלשהוא עם בעל הרכב. אציין שאין שום דמיון בין שמי כבעלת כרטיס האשראי לבין שמו של בן זוגי וכן גם לא קיים דמיון בשמות משפחתנו.

ומעבר לכך- בן זוגי דיבר איתם בטלפון ובצורה מפורשת הבהיר להם כי הוא אינו מעוניין לשלם כלום בכרטיס אשראי ואף ביקש מכם לשלוח לו מכתב בדואר אותו יוכל לשלם להם בכסף מזומן כי אין לו כרטיס אשראי.

אני סטודנתית שעובדת קשה מאוד למחייתי, ואני צריכה לבזבז זמן רב על התעסקות עם חברת AIG ולבזבז כסף על שיחות הטלפון מולם.

תודה מראש על העזרה,
אורלי.
כספי סוג הנזק :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה