פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלתי אפשרי לקבל מענה וטיפול בפגיעה נושא התלונה:
כהן רונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-26/6 נכנס ברכבי מאחור בעל רכב המבוטח על ידכם. החלפנו פרטים כנדרש, והוא הודה בפגיעה . 3 פעמים התקשרה סוכנת הביטוח שלי לחברת AIG ועוד פעמיים התקשרתי אני. בנוסף לזמן ההמתנה הממושך עד לקבלת מענה(למעלה מעשר דקות-לא סביר בעליל), כל מוקדן נתן לנו תשובה אחרת.אחת סירבה לדבר איתי , השניה סירבה לדבר עם הסוכנת שלי, בפעם אחרת נאמר לסוכנת שלי שהוצעה לי האפשרות לטפל ברכבי במוסך הסדר של החברה, וסירבתי-זה לא היה ולא נברא! יותר מזה, כאשר אני התקשרתי שוב לחברה כדי לברר לאיזה מוסך הסדר ניתן לפנות, נאמר לי שמעולם לא הוצעה לי אפשרות זו ואין אפשרות כזו עבורי. מאחר שמדובר בנזק קטן יחסית לרכב, מסרבים לומר לי האם יש צורך בשמאי ותשובת המוקדן היתה :"מה, את מצפה שאני אעזור לך לתבוע אותי"? אם בעבר חשבתי לפנות לחברה כדי לחסוך בביטוח, שאכן זול יותר ממקומות אחרים, הרי שלאור השירות המזעזע, חוסר הבהירות,ההתחמקות ממתן תשובה ברורה,וחוסר הנכונות לעזור(בסופו של דבר, מבוטח שלכם פגע בי ואף הודה!) כנראה לא אעשה זאת, ואף אציע לאחרים להימנע מלבטח אצלכם. אני מצפה לטיפולכם המהיר בתלונה ובתביעה.
בברכה,
רונית כהן
02-9309428
054-8416446
בזבוז זמן, שעות עבודה ,טלפונים ועגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מהיר והחזר תשלום לשמאי ולמוסך עבור תיקון הנזק פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה