פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שינוי אמצעי תשלום חוייבתי פעמיים ויכו אותי בכרטיס האשראי ,חוייבתי חודש לאחר מכן בסכום גבוהה בהרבה ממה שסוכם כשרכשתי את הפוליסה,בשיחת טלפון עם שימור לקוחות סוכם שאני מקבל החזר על סך 1200 שקל הסכום אשר שילמתי בחודש יוני,ובוצעה פריסה מחודשת של התשלומים כשהובטח לי שהסכום יופקד לחשבון הבנק שלי,ובמשך שבועיים הם רק היו מיתקשרים לוודא את מספר החשבון שלי כשכמעט בכל יום אני בשיחות טלפון איתם,נציגות שהבטיחו אישית לחזור אלי לא חזרו למרות שהשארתי 3 מספרי טלפון,
כשהיתקשרתי לבטל את הביטוח נאמר לי שאני צריך לשלם 70% מסכום הביטוח ולא משנה כמה זמן אני מבוטח אצלם ואני בעצם מבוטח רק 4 וחצי חודשים,וזה דבר שלא נאמר לי בשיחה ולא כתוב באף מקום,
ובקשר לזיכוי קיבלתי הודעת sms מהחברה ובא נאמר שנשלח אלי צ'ק בדואר שגם לא הגיע אלי,וכשהיתקשרתי לישאול מה קורה נאמר לי שזה אמור להגיע כי זה נישלח בדואר רגיל,אין לי מושג איך שולחים בדואר רגיל צ'ק אבל בכל זאת גם זה לא הגיע,ועכשיו אני תקוע עם הביטוח ,לא יכול כרגע לבטל אותו וגם הזיכוי שמגיע לי לא הוחזר ולא ניראה באופק ,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי כפי שסוכם,וביטול פוליסה על פי המקובל פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה