|
|
|
|
|
|
סיכום על מחיר ביטוח מסויים וגבייה של מחיר שונה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת הביטוח צירפה אותי לביטוח מקיף בעלות מלאה מבלי לקבל את אישורי
ואני רודף אחריהם כבר שבוע על מנת שיחזירו לי את הכסף שלי מכיוון שעברתי לחברה אחרת, כמו כן ביצעתי ביטוח חובה שסיכמתי על 1400 שח וחייבו על 1700 ולטענתם אינם יכולים לבצע ביטול חיוב בחברת האשראי .
כל ילד יודע לעבוד עם חברת אשראי במצב של ביטול עסקה אז מדוע הם לא?
כמו כן באחת משיחות הטלפון שלי אליהם שאני ממתין לפחות רבע שעה לקבלת נציג , הנציגה קוראת לי מטרידן.
האם מטרידן הוא מישהו שחרד לכספו שחברה כמו AIG יכולה לעשות מה שבא לה איתו? אז כן אני מטרידן ואני ימשיך להיות מטרידן לגבי הכסף שלי.
החיוב ירד כבר בחברת האשראי ונמצא כרגע במינוס החדש שנפתח לי, מי ישלם לי את הריבית על הטעויות שלכם?
אז אני שואל לעזאזל איפה השירות?????
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|