|
|
|
|
|
|
אי רצון למכירת פוליסה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהחברה הנ"ל גבתה ממני כסף לביטוח אשר כלל לא נתבקשה לעשותו, ולאחר שהעקשתי לקבל את כספי חזרה, ואשר הוחזר לי במלאו, סרבה החברה הנ"ל להמשיך ולבטח אותי. וזאת למרות שמעולם לא פיגרתי בתשלום הפרמיה, ומעולם לא תבעתי את החברה. הנימוק: " אתה צועק על המוקדנים בטלפון". ההחלטה ע"י חתם החברה. השיחה איתו מוקלטת אצלי, ותועבר לכל דורש. נדב
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות בכתב, והמשך בקניית פוליסה עתידית. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
פזית כהן - חזות: ממונה |
שם ותפקיד: |
משיקולים חיתומיים השמורים עימנו, החלטנו שלא לחדש את פוליסת הביטוח של מר נדב שליו בחברתנו. על פי הדין, חברת הביטוח איננה מחויבת לבטח כל אדם הפונה אליה ו/או לחדש את הפוליסה שברשותו. |
תגובה: |
תשובה בגוף התגובה |
פתרון: |
|
|
|