פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר 2007 עשיתי ביטחו רכב בחברתכם . מעבר לתנאי הביטוח הובטח לי כרטיס הנחה למילוי דלק בחברת סונול שאמור היה להגיע אליי חודש לאחר תשלום הוראת הקבע הראשונה . בינתיים שולמו כבר שתי הוראות קבע אך כרטיס אין!!! דיברתי עם אסף ממחלקת השירות (הוא זה ש"גייס" אותי לחברתכם) שהזמין פעמיים כרטיס נוסף אך עדיין אין כרטיס!!!.
השבוע התקשרתי בשלישית וענה לי נציג שירות בשם שגיא - שזו בושה שחברה גדולה כמו AIG מחזיקה בשירותה . לאורך כל השיחה נשמעה נימת זלזול בקולו של שגיא , לטענתי שהלקוח תמיד צודק , ענה : אנחנו לא מקדונלד וזו לא סיסמתנו . חוסר הסובלנות , האדיבות והזלזול שהפגין גרם לי חשק להפסיק מיידית את הביטוח אצלכם . ביקשתי לדבר עם מנהל צוות ואכן לאחר כשעתיים התקשרה מנהלת בשם רייצ'ל . לזכותה יאמר שהיא לפחות מקצועית ומנומסת . היא הקשיבה לדבריי אך גם היא לא יכלה לענות לי ולעזור לי .
יש לציין שאני גימלאית של בנק שנהנית מתנאי פוליסות ביטוח מדהימים וגם השנה קיבלתי הצעה דומה ואפילו זהה לזו שבחברתכם , רק שחברה זו לא יכלה לתת לי את כרטיס סונול ולכן החלטתי לנסות אתכם (מה שבטוח שזו הפעם הראשונה וגם האחרונה!!!) .
נשאלת השאלה : אם חברת AIG לא יכולה לעמוד בהבטחותיה למה היא מבטיחה בכלל?
האם ידוע לכם במקרה הכלל : שלקןח מרוצה מביא לקוח נוסף ולקוח לא מרוצה מבריח 5 אחרים?!!!
אשמח לקבל את תגובתכם המיידית לפני שאפנה למקורות אחרים שאולי יעזרו לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה