פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ביטוח חו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך האינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
2 הבנות שלי נסעו לחו"ל ב27/9/2007 עד ה5 לפברואר 2008. הביטוח חו"ל בוצע בחברת AIG עקב היותן בעלי כרטיסי אשראי של לאומי-כרד. מספרי הפוליסות: 16000571507 - 160022286607. מסיבות אישיות, אחת מהן החליטה לחזור כבר ב30 לדצמבר והשניה ב8 לינואר. בתחילת חודש ינואר ביקשתי לבטל את הביטוח ולקבל החזר של החודש האחרון, כלומר עבור התקופה שבין ה8 לינואר ועד ל5 לפברואר. כאן התחיל הסחבת והעקשנות של חברת הביטוח: בכל שיחה איתם נאמר לנו שאין בעיה - רק תביאו אישור של זה וזה וזה וזה, כמו שאומרים:י "ישראבלוף". נדרש צילום של הדרכון עם חותמת כניסה - לא שמעתם על הביקורת האלקטרונית של היום? אין יותר חותמות. אז תשלחו את הפתק הלבן המקורי של ביקורת גבולות - איזה פתק? מי שומר פתק? אז תשלחו את כרטיס הטיסה המקורי עם תאריך של הטיסה חזרה - אבל הוא שונה לתאריך אחר ויש רק צילום שלו. אז תדברו עם משרד הפנים שייתן אישור שהגעתם לארץ - אבל משרד הפנים לא מקבל את האישור מיד ויש להמתין תקופה. אז שאל-על ישלח אישור על הטיסה חזרה. מזלנו שטסנו אל-על שכן הם נגישים לנו, מה היה קורה אילו טסנו דרך חברה זרה?. אז שלחנו אישור מאל על, לאחר מסכת עינויים של טלפונים. AIG קיבלו את הבקשה רק של אחת הבנות. השניה, שהיא חברת מועדון "נוסע מתמיד", שלחה תדפיס של כל הטיסות שלה (מה יכול להיות יותר טוב מזה?) - אך את זה סירבו לקבל. הבת שלי מדברת כל פעם עם נציג/ה אחר/ת, מה ההוכחה יותר טובה שהן חזרו מאשר הן בעצמן מדברות עם הביטוח ונותנות את כל הפרטים המזהים שלהן?
וככה זה המשיך כל יום עד עצם יום הזה. האטימות של החברה, החוסר רצון לעזור, המיושנות והחוסר התקדמות עם מהלך המציאות, הקמצנות להחזיר תשלום של אולי 100 שח בסך הכל ושלא נדבר על החוצפה והיחס המזלזל מצד הנציגים, (לדוגמא - נציגה בשם דיצה אשר מתעקשת לדבר עם הבת שלי ולא להעביר אותה לגורם המטפל, שזו בחורה בשם ענבל אשר השאירה הודעה לבתי. בכך דיצה גורמת לה לחזור על כל הפרטים בפעם העשירית ואז מתייחסת בזלזול לתלונותיה ושמה אותה בהמתנה ארוכה על מנת שהיא תדבר בעצמה עם ענבל ובכך תיצור טלפון שבור). איך אפשר לתת אמון לחברת ביטוח שלא מאמין בלקוחות שלה! פשוט בושה וחרפה. ככה מנהלים עסק?
בזבוז זמן - עלבון סוג הנזק :
ביטול הפוליסה, החזר כספי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה