פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות בלתי אמין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב תלונה שכתבתי ל AIG דרך האתר שלהם. אני חוזר כאן על המקרה מכוון שבזמן השליחה קיבלתי :"ERROR" ואינני בטוח שקיבלו את התלונה:

שלום,
באופן כללי (רואים זאת גם ע"פ ההערכה הכללית) איני כלל שבע רצון מאופן הטיפול וקבלת השירות של AIG. לאחר שביטחתי את רכבי מדגם פורד פוקוס והובהר לי שתנאי המיגון הדרושים ברכב מספקים, התקשר נציג שלכם לאחר כשבוע ימים ופשוט אמר לי שבמקרה של גניבה מרגע שהתקשר אין לי שום ביטוח (זאת למרות שכבר שילמתי). כמובן שבאותו רגע נכנסתי ללחץ ורצתי למתקין על מנת להתאים את רמת המיגון לרמה הדרושה. מה שהתברר (הרכב הינו מיד שנייה) שברכב הותקנה "כספת". לאחר בדיקה נוספת עם נציגכם התברר שלמעשה רמה זו כן מספקת. על מנת למנוע הישנות מקרה כמו בתקרית שתוארה קודם, דרשתי לשנות בפוליסה את התיאור מהדרישה סטנדרטית שלכם (קודן אלחוטי) למיגן כספת שכאמור גם היה מקובל עליכם. להפתעתי הרבה, כאשר קיבלתי את הפוליסה, התברר שהשינוי לא נעשה כנדרש. דרישתי לתיקון הפוליסה (למרות שהובטח לי בע"פ שהכול בסדר) הייתה חד משמעית לבצע את השינוי בכתב וכך נשלחו עלי כ 5 העתקים של הפוליסה עם כל מיני שינוים, כאשר אף אחד לא טעם את דרישתי ואת המציעות בה הסכמנו בע"פ. בסופו של דבר הבעיה נפתרה לאחר ש"בשעה טובה" המערכת התקלקלה ואז החלפתי אותה בחדשה בדיוק ע"פ תנאי הפוליסה שלכם. לפני מס' ימים בקשתי לבדוק עם פוליסת הביטוח מכסה ביטוח שמשמות מקריות. כמובן התברר שהכיסוי הינו על שמשות חליפיות בלבד ואין אפשרות לבצע שדרוג, אפילו תמורת תוספת תשלום. דבר זה לא נאמר לי בזמן בצוע העקסה. כמובן שנציגכם דאג לספר לי רק את הדברים "הטובים" "ושכח" לפרט לי פרטים שיכול להיות אם היו ידועים לי, הייתי פונה חברת ביטוח אחרת. לסיכום מה שקיבלתי מכם עד כו' זהו שרות בלתי מקצועי, בלתי אמין ולא אדיב במיוחד(אפילו מאיים-ראה פרשת "ההפחדה" לגבי ביטול מידי של הפוליסה). בקיצור אני מאוד חושש שמחיר "הזול" עלול לעלות לי ביוקר. אני הבאתי את חוסר שביעות רצוני לפני מס' ימים בשיחה טלפונית עם מחלקת השירות שלכם, בה בדקתי אפילו את האפשרות של ניתוק הקשר העיסתי אתכם. כבמובן שהתברר לי שזה יעלה לי ביוקר, עקב הקנסות שיוטלו עלי, אם אסיים את הביטוח באמצע התקופה. סביר להניח שאת התקופה זו אני כבר נאלץ לסיים עד סוף השנה עם AIG, אבל במידה שלא אשתכנע על שיפור משמעותי, ספק אם אמשיך שנה נוספת, או שאמליץ לאחרים לפנות אליכם. במידה שנדרשים פרטים נוספים תוכלו ליצור איתי קשר בכל עת בטל' 052-4709059.
בכבוד רב, וייס עמנואל
להעסיק כוח אדם מקצועי פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה