פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מתשלום פיצוי בגין גניבת אופניים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי בימים האחרונים נגנבו אופניים מחדר המדרגות שלי בקומה 7 שם הם היו נעולים.להלן מכתב שנשלח לחברת הביטוח בו מגוללת כל הפרשה" שמי עופר נחמיאס,
אני לקוח ותיק שלכם ומנהל את ביטוחיי דרככם כבר למעלה מעשר שנים.
לצערי בתאריך 15/8/08 נגנבו האופניים שלי מדגם TREK 4300 .
האופניים היו קשורים עם שרשרת ברזל בחדר המדרגות בקומת דירתי (קומה 7).
פניתי אליכם לקבלת פיצוי, אך נעניתי בתשובה שלא מניחה את דעתי.
נמסר כי היה עלי, בעת ביצוע פוליסת הביטוח לתכולה, להוסיף סכום של 150 ₪ומאחר ולא עשיתי זאת אין לאופניים כיסוי.
ראוי לציין כי אני ציינתי מפורשות כי יש בידי אופניים בדף הפירוט שנשלח אליכם לפני שנה.
לא קיבלתי שום הגבלה או כל סייג כי יש צורך בתוספת כזו או אחרת על מנת לכסות את הביטוח של האופניים.
עלות האופניים על פי מחיר היצרן היא 1980 ₪.
בפנייתי אליכם ענתה לי נציגת השירות נטע, אשר מסרה לי כי תבדוק באמת מדוע לא הוסיפו או עדכנו אותי בכך.
נטע חזרה אלי אתמול בתאריך 20/8/08 ומסרה כי "חתם החברה" מסר, כי התשובה היא סופית וכי אין צורך להוציא את ההקלטה, ומה שרשום בפוליסה הוא מה שקובע.
מיותר לציין כי כלקוח ותיק שלכם, אני חושב שאכן מה שנאמר בשיחה הינו מחייב ובטח לאחר שאתם מצהירים שכל השיחות מוקלטות.
עוד אוסיף כי במידה ויש אכן "סידור" שונה לאופניים היה עליכם לעדכן אותי מבעוד מועד על האפשרויות שיש בפני, ולא להסתיר ממני מידע , שמתברר שהיה מידע חשוב ביותר לצורך כיסוי ביטוחי.
אני מבקש לקבל מיידית את סכום עלות האופניים בסך של 1980 ₪ בצירוף מכתב התנצלות על תחושת הטרטור שאני חש.
במידה ולא אקבל תגובה בכתב או לחילופין את מכתב ההתנצלות וסכום האופניים, אאלץ לפעול בכל באפשרויות העומדות בפני, כולל הגשת כתב תביעה ומכתבי תלונה חריפים על איכות השירות.
מיותר לציין, כי ברגע זה ביצעתי הקפאה לחידוש ביטוח רכב ותכולת דירה עד לפתרון הסוגיה.
אודה לכם על תגובתכם המהירה ואני מקווה שהדבר יבוא על פתרונו ואקבל חזרה את האמון שכרגע נשבר.
כספי סוג הנזק :
פיצוי של 1980 ש"ח מחיר האופניים. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה