פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח נסיעות לחול. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה17.08.08 טסתי לחו"ל, לטיול הגדול בדרום אמריקה, לאחר בירורים החלטתי לבצע את הביטוח בחברת A.I.G.
בשיחתי עם נציגת השירות והמכירה הסברתי לה שמשך הטיול המשוער הוא כחצי שנה לערך, ושאלתי אם יש אפשרות להאריך את הביטוח בעודי בחו"ל.
נענתי שכן, אבל נציגת השירות הסבירה לי שיש פיתרון יותר טוב והוא לעשות ביטוח לשנה, וברגע שאני יחזור לארץ להודיע להם, והם יזכו אותי ביתרת הימים שנשארו.
יש לציין שלא ראיתי את פוליסת הביטוח רק לאחר התשלום, וגם אז רק לאחר בקשה מפורשת שלי, נשלחה לי הפוליסה במייל.
בתאריך ה 27.02.09 חזרתי לארץ ולאחר יומיים ב01.03.09 התקשרתי לחברת A.I.G כדי לבטל את המשך הביטוח ולהזדכות על יתרת הימים, וכן, כדי לקבל החזר על הוצאות רפואיות שהיו לי במהלך הטיול, עליהם יש לי את כל המסמכים הדרושים.
להפתעתי הרבה, או יותר נכון לאכזבתי נאמר לי שאין באפשרותי לקבל גם את החזר הימים, וגם החזר על ההוצאות הרפואיות,אלה שאני צריך לבחור מה אני רוצה לקבל. לאחר ויכוח עם נציג השירות, הופניתי לאחד הסעיפים האחרונים בפוליסה, שם להפתעתי ראיתי שאכן יש סעיף המצדיק את דבריו של הנציג.
שוב אני חוזר ואומר, שאת הפוליסה ראיתי רק לאחר ששילמתי את הביטוח, ושנציגת השירות לא הזכירה מילה אחת על הסעיף הנ"ל.
כמו כן, אני בטוח שאף אחד לא יושב וקורא 30 עמודים של פוליסת נסיעות לחו"ל.
במהלך השיחה עם נציג השירות ביקשתי לדבר עם מנהל מעליו, ונעניתי בשלילה, ושרק לאחר 24 שעות יחזור אלי מנהל.
לעניות דעתי נציגת השירות הייתה צריכה לידע אותי שכך הוא הנוהל במקרים אלה, במיוחד לאחר העובדה שהאפשרות הראשונה אותה אני בדקתי, שהיא הארכת הביטוח בעודי בחו"ל הייתה הרבה פחות בעייתית. כי בעצם נוצר מצב שעשיתי ביטוח לחינם, כי את הכסף על ההוצאות הרפואיות הם לא מוכנים להחזיר לי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על ההוצאות הרפואיות + זיכוי יתרת הימים שלא נוצלו. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה