פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מהלקוח אחרי תאונה נושא התלונה:
דרהם טלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבוטחת של חברתכם בביטוח משכנתא, דירה, חיים, תאונות אישיות ורכב.
לפני כחודש לבעלי הייתה תאונה ברכב הרשום על שמי.
כשהתקשרתי לדווח על התאונה הסתבר לי כי מהבנה לא נכונה בעלי לא מבוטח. אי ההבנה הייתה מאחר ובכל חברת ביטוח אחרת בה הייתי מבוטחת בעלי תמיד היה מבוטח גם מאחר שבן זוג מבוטח אוטומטית וגם כי הוא מעל גיל 24.
אצלכם, בדיעבד אני מבינה שיש מבוטח עיקרי ומבוטח משני וזה מה שגרם לטעות.

ניסיתי לבדוק איך ניתן לעזור לי עם התאונה אך אף אחד לא הסכים לעזור!

ביקשתי לדבר עם מנהל מחלקת שירות לקוחות והודיעו לי שמעבירים לו הפניות והוא חוזר תוך 24 שעות. מאז הספקתי להתקשר כבר 3 פעמים ועבר שבוע וחצי מאז ועדיין מנהל מחלקת שירות לקוחות לא טרח לחזור אליי ובדוק איך ניתן לעזור לי.
יתרה מזו, במקום זאת חזר אליי נציג ממחלקת רכב שקיבל פניה לחזור אליי לבטל לי את ביטוח הרכב. עצרתי אותו וביקשתי שוב שמנהל מחלקת שירות לקוחות יחזור אליי. מיותר לציין שעד היום לא הגיעה השיחה המיוחלת !!!

בושה לחברת ביטוח בסדר גודל שלכם שיודעת לרדוף אחרי לקוחות ולתת להם מחירים אטרקטיבים והטבות, אך לא מבינה דבר וחצי דבר בשירות לקוחות ובאדיבות, כאשר טובת הלקוח צריכה לעמוד מול עיניכם.

אני חייבת לציין כי אף אחד מהנציגים הרבים לא טרח לבדוק מה הנזק שנגרם לי באוטו.
חבל שאף אחד לא חשב שאולי שווה לעזור לי כדי שגם אתם וגם אני נהיה מרוצים ובמקום זה העדפתם להתעלם ממני, לזלזל בי ולפגוע בכבודי.
כספי סוג הנזק :
לטפל בתביעה נגד צד ג' בתאונה פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה