פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרות שאינו בתוקף. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 31/6 הסתיים לי הביטוח רכב והחלטתי לחדש את הביטוח בחברה אחרת.
אך להפתעתי הרבה אני רואה בחיוב האשראי הקרוב ( 10/8) שאני מחוייבת בסך 400 שקלים ללא ידעתי.
לא נשלחה לי פוליסה, לא דיברתי איתם על חידוש פוליסה
פשוט ככה סתם על דעת עצמם הם החליטו לחייב אותי בסך 400 שקלים
לאחר בירור מולם נאמר לי שזה חידוש אוטומטי. שאלתי את הנציגה האם יש אצלם טופס שאני חתומה עליו על חידוש פוליסה? או האם יש להם טופס שרשום שהם יכולים לחדש אוטומטית ? ובאיזה טופס אני חתומה אצלכם שמותר לכם להשתמש בפרטי אשראי שלי??? בנוסף שאלתי אותה איך אתם החלטתם על דעת עצמכם כמה תשלומים אני רוצה ? ואיך אני רוצה לשלם. אז נאמר לי בזה שזה לפי שנה שעברה ושאם לא אומרים אחרת זה פשוט ממשיך הסברתי לנציגה שאני התקשרתי לפני החידוש ( משהו שלא הייתי חייבת לעשות ) ואמרתי לה שאני קיבלתי הצעה יותר זולה ושאני לא ממשיכה איתם. אבל בכל זאת הם המשיכו בשלהם. הם פשוט גנבים!!!!!! בכל מקרה ביקשתי מימנה שתבטל לי אבל אז התחילה מסחת העינויים שלי. היא אמרה שבמידה ואני רוצה לבטל אני צריכה לשולח פקס ובפקס הזה לציין שאני לא ממשיכה איתם יותר ובנוסף לשלוח להם את הפוליסת ביטוח החדשה שלי.
אני לא הסכמתי וביקשתי שיזכו אותי אחרי צעקות רבות וביזבוז אנרגיה היא "עשתה לי טובה" וביטלה לי בלי לשלוח פקס. אך למרבה הפלא. לא בוצע שום זיכוי!!! התקשרתי שוב לחברה הביטוח ונאמר לי שזיכוי מתבצע רק אחרי 10 ימי עסקים זאת אומרת שבחיוב הקרוב זה ירד לי מהחיוב אשראי. משהו שאני לא יכולה לעמוד בו כרגע.
אני חושבת שזאת חוצפה להשתמש בפרטים כל כך חסויים ללא ידיעת הלקוח.
אני מקווה שאכן יזכו אותי.
בזבוז כסף ועלבון. סוג הנזק :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה