פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם הפוליסה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר הזמנתי את הביטוח סוכם עם נציגת השירות כי מיוני הפוליסה לא תכלול ביטוח לנהג מתחת גיל 21. כמובן שהיא אמרה שהיא מציינת את זה,שאין צורך שאתקשר שוב אבל בגלל שבמחשב צריך לבצע את החיוב אזוכה ב200 שח בחודש יוני.
לאחר שהשינוי לא התבצע ביוני המתנתי לראות אם יחול ביולי בשל אי הבנה ולבסף באוגוסט התקשרתי לדרוש את ההחזר, לאחר המתנה מאוד ממושכת לנציגת השירות שהייתה צריכה לבדוק ולחזור ולבדוק ולחזור היא אמרה שאכן היא מבצעת את השינוי ושאקבל צ'ק על סך 200 שקלים הביתה. אבל גם לאחר שתזכורת שלטענת נציגת השירות הראשונה לא נדרשה כלל קיבלתי צ'ק מגוחך על סך 66 שקלים. לא ניתן היה לסמוך על נציגת השירות שמכרה את הפוליסה ואמרה לי מה שרציתי לשמוע רק כדי שאסגור, לא על השניה שגם אחרי שבדקה שוב ושוב לא עמדה במילתה ושוב כנראה אצטרך להתקשר ולהמתין ולהמתין עד הפעם הבאה. גם אם לא מדובר בסכום גדול במיוחד, עבורי,חיילת,זה כן משמעותי ואין סיבה שאצטרך לפנות לAIG שוב ושוב.
כספי ו סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה