פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ויחס של חברה נושא התלונה:
ארליך גיורא שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה מקרה שקרה כבר לפני מספר שנים טובות אך מיכוון שהחברה הזו מפרסמת כל הזמן כמה הם נונים שרות טוב וכמה הם שונים מכולם . אז הייתי מבוטח אצלם לפני מספר שנים. על רכב פיג'ו 106 עברתי תאונה שבה עליתי על אי תנואה לא זוכר אם רק בגלל תקלה באוטו בכל אופן נסעתי מהר היה רטוב הברקסים ננעלו עליתי על אי תנואה.. והיתה תאונה נוספת שרכב נכנס בי. הטיפול של החברה היה מסור מאד כלומר הם שלחו אותי למוסך שהם עבדו איתו (איטלינו ברמת-גן) ושלחו שמאי מטעמם . נאלצתי כל פעם ל"הטריד" אןתם שוב מכוון שעדיין היו בעיות לאחר התיקון. והייתי ממש צריך לעמוד על כך שיתוקן הנזק ותיפתר הבעיה סופית. (ימי עבודה זמן ועצבים על זה לא שילמתי להם וגם לא לי). בכל אופן לאחר שתוקן מה שתוקן. (מכוון שעמדתי על זה כולל מכתבים חוזרים לחברת הביטוח עם הסברים ??) רציתי לחדש את הביטוח בסיום התקופה. נאמר לי ע"י הפקידה שהם לא מעונינים לחדש לי את הביטוח. הם לא רצו לתת לי אפילו הצעה. ואמרה לי הפקידה שזה לא אישי. אין לי מה להעלב. כלומר הם לא מעונינים בי בגלל הפרופיל או משהו כזה יש לי יותר מידי תביעות. וזה לא אישי. אני לא ראיתי מקום להתרגז או לעשות עיניין. זה לא חוקי לדעתי אבל בלי קשר אם מישהו לא רוצה אותי- ולא באופן אישי- למה שאני ארצה אותו. אך עם השנים האנשים הנחמדים האלה שאצלם כלום לא אישי עולים לי על העצבים עם הפירסומות שלהנם שאצלם הם לוקחים אישי את הלקוח אז לא זוהי חברה שאיך אמרה הפקידה "זה לא אישי" במילים אלו. אז זה גם לא אישי נגדם אבל אישי אצלם אין.
עלבון סוג הנזק :
שיקחו את זה אישי. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה