פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חידוש פוליסת בטוח רכב ללא כל הסברים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גברת נכבדה,
רכבי (לוחית רישוי 86-924-20) היה מבוטח במשך 5 שנים בחברת AIG בביטוח מקיף (החל מאוגוסט 2000 בפוליסה מספר 1040359004). באוגוסט השנה קיבלתי הודעה לקונית שאומרת "לצערנו לא נוכל לחדש לך את הפוליסה" שום הסברים נוספים.
לאחר שפניתי אל המפקח על הביטוח והוא פנה אל AIG, הם הואילו בטובם לכתוב לי עוד תשובה לקונית ללא הסברים בזו הלשון:
1. חברתנו החליטה שלא לחדש את ביטוח הרכב (ממש הסבר מרשים)
2. יש למבטח זכות שלא לחדש פוליסה ללא מתן הסבר (גם אם זו לשון החוק לא יתכן להתנהג כך במישור הצרכני למי ששילם להם 5 שנות ביטוח מקיף)
3. מועד ההודעה הנ"ל נשלחה בדואר רשום כנדרש בחוק (עוד הסבר מרשים)

בקיצור, שלחו אותי שוב לרוץ סביב המגרש בלי כדור.

אני מניח שאי החידוש נובע מתביעות שהיו או מחשש לתביעות בעתיד. היו בתקופה של 5 שנים 2 תביעות שכולן היו בנושא פגיעות פח. כמו כן הין עוד שני מקרים בהם התקשרנו לחברה לקבל יעוץ מה לעשות היות וצד ג' פגע בנו. ב-2 מקרים אלו התעקשו ב-AIG לפתוח תיק תביעה למרות שלא דרשנו מאומה מהחברה.

שורה תחתונה, אולי כשר (וגם חוקי), אבל מסריח.

אודה לך על העברת התלונה ל-AIG בתקווה לקבלת תשובה ענינית. למותר לציין שחברת ביטוח אחרת קפצה משמחה על הלקוח החדש ומבטחת אותי (אפילו מעט יותר בזול), כאשר אותם נתוני רקורד היו לנגד עינהם.

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה