פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול של פוליסת ביטוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/9 יצרתי קשר לחידוש פוליסת הביטוח לרכב. רכבי מבוטח בחברתכם מזה שנה שלישית ובמהלך השנה האחרונה הועבר בעלות מהבעלים הקודמים- צבי, לשמי. יש לציין כי כל הפוליסות הקודמות היו על שם צבי כבעל הרכב אך בעלי הפוליסה ואמצעי התשלום היינו אני ואשתי. בשיחת חידוש הפוליסה עם הנציגה ליז הובהרו ועודכנו פרטי המבוטח ווידאתי כי אכן עודכן בעל הרכב, אך בפוליסת הביטוח שהתקבלה במייל באותו היום בעל הפוליסה היה צבי. מיד פניתי לחברה על מנת לתקן את הטעות והם אכן שלחו לי באותו רגע ביטול לפוליסה זו וכן פוליסה עדכנית על שמי. יום לאחר מכן, בתאריך 6/9 יצר עימי קשר נציג ממוקד חידושים על מנת לבצע ביטול והקמה מחדש. במהלך השיחה התבקשתי שוב למסור את כ"א אך נמסר לי שזה לא על מנת לחייב שוב אלא רק כדי לוודא פרטים.
יום למחרת בפירוט האשראי הופיעו לי שני חיובים אחד מ5/9 ע"ס 1505 ש"ח ואחד מ6/9 ע"ס 1501 שניהם על ביטוח חובה באיי.אי.ג'י. חיכיתי מספר ימים בתקווה לראות ביטול של אחד החיובים כפי שחשבתי והבנתי שיקרה אך לא קרה הדבר!!
כיום אני כבר למעלה משלושה שבועות מחכה ומדבר כמעט בכל יום עם נציגים בחברתכם. בכל שיחה עלי להסביר מחדש מה קרה כי אין תיעוד בנושא, ובכל שיחה נאמר לי בסוף שאני אראה זיכוי בכרטיס האשראי אך עדיין אין זיכוי!! וחברת האשראי כלל לא יודעת במה מדובר!!
עושה רושם כי חברת איי.אי.ג'י מתנהלת בפיזור ובסרבול נורא, יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה..אף אחד לא לוקח אחריות ומטפל בנושא עד תום!
מצד אחד אני מקבל הודעות בדואר כי בוטלה הפוליסה ומצד שני הנציגים אומרים לי כל פעם כי אני צריך לשלוח את תעודת החובה (שכבר נשלחה חזרה) או טופס שעליו אחתום שהתעודה לכאורה "אבדה" על מנת שניתן יהיה לבטל את הפוליסה!! בשיחה אחת מבטיחים לי בסיום הטיפול (לדוגמא שיחה עם הנציגה רחל ב19/9) כי הכול עכשיו תועד ואני אראה זיכוי תוך חמישה ימים, ובשיחה לאחר מכן כבר לא ידוע במה מדובר ונמסר כי יש להתחיל את תהליך הביטול שוב. זה מתיש ומייאש.. מדובר פה בכסף של אנשים! לקבל ממני כ"א ולחייב מאוד קל אך לזכות.. פשוט בלתי אפשרי!
אני כבר שלושה שבועות בחריגה ממסגרת האשראי שלי כיוון שחויבתי כפול על הביטוח, כל יום אומרים לי שוב שמזכים את כ"א ואף נציגה בשם הדס הבטיחה ב-25/9 שיזכו אותי בחשבון הבנק על כל הסכום מיידית, אך הזיכוי טרם הגיע!!

כיוון שאני כבר לא רוצה שום קשר עם חברת איי.אי.ג'י בעקבות כל הסיפור הנ"ל ביקשתי גם לבטל את פוליסת החובה והמקיף העדכנית וקיבלתי אישור בדואר שאכן הפוליסה בוטלה. אז עכשיו בעצם אני בלי ביטוח לרכב בחברתכם כלל ועם חיובים על שתי פוליסות חובה ועל ביטוח מקיף!! שאני ממתין לזיכוי שלהם!
אני דורש כי תבדקו את כל הניירת ואת כל שיחות הטלפון הקשורות לרכב שלי ותתנו לי בהקדם האפשרי בכ"א את הזיכוי המגיע לי בגין ביטול פוליסות הביטוח (יש לציין גם כי לפני שבוע כבר שלחתי מכתב לפניות הציבור של איי.אי.ג'י בגין הנושא ולא קיבלתי כל תגובה).

כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין פוליסות ביטוח שבוטלו פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה