פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקי צנרת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 כתובת:
תיאור הבעיה:
19.02.2012
לכבוד,
חברות AIG ושחר נזקי צנרת
הנדון:מכתב תלונה מגיא סגיב (המבוטח)
תאריך : 12/2010 פנה אליי השכן מקומה ראשונה והתלונן בפני על נזילה שיש לו בתקרת המטבח. לאחר שהבנו שמדובר ככל הנראה בבעיה אצלי פניתי ל AIG שהפנו אותי לקבוצת שחר דרכם אני מבוטח.
תאריך: 01/2011 הגיע אליי נציג חברת שחר ....,לאחר שראה את הנזק אצל השכן ואת הדירה שלי הוא אמר לי את הדבר הבא: אני לא מאמין שזאת נזילה, תגיד לשכן שסידרתי ונחכה עם זה. "להרים פה בלטות זה בלאגן ואני לא ממליץ לעשות זאת" !
שאלתי אותו אם אין בדיקה שאפשר לעשות לפני, או להצביע על מקור הבעיה לפני שהוא חושב להרים פה בלטות?
הוא השיב שאין אפשרות והוא ממליץ לחכות!
תאריך: מהלך 2011
. חיכינו בערך חודשיים שלושה כפי שביקש נציג חברת שחר אך עד שהשכן פנה אליי שוב, אמר לי שזה גודל ושאל אותי מה עושים?
.אני כמובן לא היססתי ופניתי שוב לחברת שחר. לאחר שיחה עם אחת הנציגות שלחו אליי את נציג חברת שחר בשם אלי .לימים הבנתי שמדובר בבנאדם לא מקצועי, ולא אמין. אלי בא אליי בתאריך:04/2011 בדק קצת מתחת לכיור, שיחק עם הסיפון ואמר לי:" התקלה היא בכלל לא ממך,יש בבניין שלכם צינור מטבחים ראשי וכל מי שפותח את המים בכיור זה יורד ישירות לשכן (אגב, אני לא מחובר לצינור הזה כי השכלתי לנתק אותו מבעוד מועד)משמעות העניין שהבעיה לא קשורה אליי.כל כך שמחתי ואפילו קראתי לשכן שישמע את זה מבעל המקצוע (אלי ).השכן הבין והלך לדרכו. אגב אלי גבה על העבודה 150 ₪ (לא ברור על מה) והבטיח לי שאם יגלו שטעה כספי יוחזר לי.
תאריך : 08/2011
חלפו ........... ושוב .... השכן הבין שאם הוא לא יתחיל לעשות בלאגן לשאר השכנים כנראה ששום דבר לא יקרה(אם לא הבנתם יש צורך בניתוק שאר הדיירים המחוברים לצינור המטבחים)זאת על סמך מה שאלי אמר. לאחר צעקות של השכן והמון עוגמת נפש לכולם החלטנו להזמין בעל מקצוע שינתק את הדיירים המחוברים. עלות הניתוק עלתה לכל דייר 375 ₪ (6,000 ₪ )כל זאת על סמך בעל מקצוע מטעם קבוצת שחר. לאחר שסיימנו את העבודה, שילמנו לבעל המקצוע (באמת עשה עבודה טובה) הייתה לנו עוד תקופה של שקט
תאריך:01/2012
עד שהשכן שוב פנה ואמר שעדיין יש בעיה. חסר אונים פניתי לחברת שחר ששלחו לי את "אלי". אלי הגיע אליי עם נציג נוסף מחברת שחר ( איני זוכר את שמו).אלי, פירק לי את דלתות המטבח ואמר שיש נזילה מאחורי המטבח, וציין כי בוודאות שהבעיה אצלי ביקשתי ממנו שירד לשכן לראות לפני שהוא מתחיל לעבוד.ביקשתי בכל לשון של בקשה שייפתרו לי את הבעיה כי אני כבר ממש מותש. אלי לא היסס ושבר לי את החלק האחורי של ארון המטבח, (הדיקט) והראה לי נזילה קטנה שהייתה שם, בהמשך המכתב תכירו את מורדכי (בעל מקצוע נוסף מחברת שחר שיגיע אליי בהמשך).מורדכי משוכנע שאלי הוא זה שביצע את הנזק ושהוא עושה את זה כל הזמן.(הנזילה שאלי תיקן מאחורי הדיקט)מורדכי אפילו ציין בפני שהוא עושה בכל יום 3 קריאות חוזרות של אלי. הכצעקתה?!!
אבל נחזור לאלי שסידר את הבעיה הדביק שם עם סיליקון ולקח 491 ₪.לאחר מכן ירד לשכן ,ראה את הנזק והחליט שזה לא קשור לבעיה שסידר לפני דקה, ושהוא חייב להרים בלטות.
שאלתי שוב אם אין דרך אחרת לבדוק מקור נזילה לפני שהוא מרים בלטות? ואלי השיב שאין ברירה והתחיל לשבור בלטה. לאחר שהרים את הבלטה ראיתי בוודאות שהחול לח. אלי אמר שזה שאריות המים שנשארו מצינור המטבחים שניתקנו ממנו את כלום שלושה חודשים קודם. אלי הלך והשאיר אותי עם בלטה מורמת באמצע המטבח. אמר שיחזור עד 10 ימים, והבטיח לי שהנזילה לא ממני, ושיחזור אנחנו נתחיל לראות שכל העסק מתחיל להתייבש (אצל השכן).
תאריך :11.01.2012
פנתה אשתי בוכה לחברת שחר לאחר תקופה מאוד לא פשוטה. חברת שחר שלחו אליי מפקח בשם" אהרון".
אהרון הגיע דיבר קצת איתי ועם שכן והבין מאוד מהר את המצב. הוא התנצל והודה בפני שחברת שחר התנהלה בצורה שגויה והבטיח שעכשיו יהיה טוב יותר כי הוא נכנס לתמונה.
השכן מצדו הציע שאזמין בעל מקצוע נורמאלי ואתבע את חברת שחר, אהרון הסכים עמו בדבריו .
לאחר מספר ימים יצרו איתי קשר מחברת שחר לצורך תאום בדיקת לחצים (מדובר על אותה בדיקה שהבחור הראשון שהיה פה היה צריך לבצע).למרות שביקשתי בכל לשון של בקשה שלא שילחו לי את אלי, לא רק ששלחו לי אותו , עשו זאת מבלי ליידע אותי ולצערי הרב לא הייתי בבית. אלי היה אצלי כאשר אשתי הייתה בבית וביצע בדיקה של 5 דקות (אולי אפילו פחות) וקבע באופן חד משמעי שאין נזילה. חשוב לציין שאלי לא ביצע בדיקת מים חמים ולכן לבדיקה שלו אין כל משמעות, אבל הוא לא לקח כסף. פניתי לאהרון (המפקח) וסיפרתי לו את שהיה, אהרון אמר שהוא לא ממש מרוצה מהבדיקה שאלי ביצע וביקש שיגיע מישהו אחר שיבצע בדיקה מקיפה בתאום מולי.
תאריך : 19.01.2012
הגיע אליי מרדכי. ואכן ביצע בדיקה מעמיקה וקבע באופן חד משמעי שיש אצלי נזילה. חשוב לציין שדאגתי שדוד השמש יהיה דלוק לפחות שעה לפני הבדיקה, זאת על מנת לבצע בדיקה כמו שצריך. האמת שמרדכי ראה את הנזילה בלי לבצע בדיקת לחצים. איפה שאלי שבר בלטה רואים בבירור שיש נזילה . גם לגבי הנזילה הזאת קיים חשש שאלי ביצע את הנזק, בעקבות זאת שדפק עם הפטיש לצורך שבירת הבלטה אך לצערי את זה לא ניתן להוכיח. בכל אופן הבדיקה של מרדכי קבעה חד משמעית שיש נזילה.
תאריך:02.02.2012
לאחר מספר ימים שוב יצרו איתי קשר ותיאמו מולי התחלת עבודה. מורדכי הגיע שבר לי עוד בלטה והחליף צינור באורך שתי בלטות. חשוב לציין שגם אלי וגם מורדכי הציעו לי עבודות צדדיות שמסתכמות באלפי שקלים (דברים שלטענתם לא כלולים בביטוח).לפני שמרדכי הגיע אליי הבהרתי לנציגה שלא אשלם אפילו שקל עד שלא תסתיים העבודה. לאחר שמורדכי סיים את עבודתו הוא ביקש ממני למצוא בלטות מתאימות וליצור עמו קשר לצורך סיום העבודה. ביקשתי ממנו לבצע בדיקת לחצים לפני שהוא הולך, זאת על מנת לוודא שהבעיה אכן נפתרה, ושאין לי עוד נזילה, אך מורדכי אמר שהם לא עושים זאת ורק שתתגלה עוד נזילה הם יגיעו (למרות שמדובר בבדיקה של 10 דקות).
לפני שמודרכי הלך הוא ביקש ממני 491 ₪ עבור העבודה שביצע. לאחר ויכוח קצר בו היה מעורב גם אהרון שביקש ממני לשלם ואחר כך לתבוע את שחר, ושמורדכי לא אשם, הוא בסה"כ עושה את העבודה שלו. הסברתי לו שממש לא מעניין אותי באיזו צורה חברת שחר מתנהלת מול הקבלנים שלה, ושאני לא אשלם עד שמרדכי יסיים את עבודתו. מורדכי דיבר עם נציגת השירות בטלפון וזאת אמרה לו ללכת מבלי לקבל ממני כסף.
לאחר מספר שעות פנתה אליי אותה נציגה שמכירה כבר את כל הסיפור שלי והתנצלה בפני על כך שהציעו לי עבודות צדדיות, ושלפי בדיקה שלה אלי (שתיקן את הנזילה הקודמת) היה אמור לגבות ממני רק 250 ₪ ולא 491 ₪ כפי שלקח, בעקבות המקרה אצטרך לשלם למרדכי רק 100 ₪ ברגע שיסיים את העבודה.
לאור אכזבתי מהשירות הנורא שקיבלתי במהלך השנתיים האחרונות מחברת שחר פניתי לחברת AIG דרכה רכשתי את הביטוח וסיפרתי לנציגת השירות את אשר קרה. הנציגה המזועזעת העבירה את פנייתי לבחורה בשם טלי מפניות הציבור של חברת AIG.
טלי אכן חזרה אליי יומיים לאחר פנייתי והקשיבה לסיפור שלי אם כי קצת בחוסר סבלנות. בכל אופן טלי אמרה לי שהיא צריכה לבדוק מול חברת שחר איפה עומדים הדברים ואמרה לי שחבל שרק עכשיו דאגתי לערב אותם (יכול להיות שהיא צודקת).
טלי הבטיחה לחזור אליי עם תשובות ואפילו נתנה לי מספר טלפון ישיר שלה. עד היום אני מחכה לשמוע ממנה (עברו כבר שלושה שבועות).אפילו ניסיתי לחזור למספר שנתנה לי אך לא היה מענה.
ביומיים האחרונים שמתי לב שמקור הנזילה עדיין קיים והחול ממש רטוב. אני מתכוון למקור בו הוחלף הצינור.
בעקבות עוגמת הנפש והשירות המזעזע שחוויתי מחברות AIG ומהשירות "החאפרי" של ושחר נזקי צנרת אבקש לקבל מענה מהיר, יעיל , ומקצועי לבעייתי. כל זאת ללא עלות נוספת. ולפני נקיטת אמצעים משפטיים !!!!.

הלקוח המאוכזב
גיא סגיב [email protected]
נייד- 054-9000482
העתקים:
פניות ציבור AIG
פניות ציבור שחר נזקי צנרת
המועצה הישראלית לצרכנות
אתר תלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיתרון הבעיה ופיצוי הולם פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה