פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס בהמשך לפניה שנעלם הכסף שלי נושא התלונה:
מגידו חגי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מצרף את המכתב שכתבתי אל החברה אחרי נסינות חוזרות ולא פוסקות לקבל מנהל שיגיד לי מה קוה עם זה


שלום שמי חגי
לפני כחודש יצרתי עמכם קשר על מנת לתת לעוד מישהו ביטוח למשך שעה בלבד
באותה השיחה וזאת שאחריה
נאמר לי : העלות תהיה קרוב ל900 שקל זה הולך לפול
אמרתי ל2 הבנות שהכרטיס המשלם כרגע הוא על שם אבי
וממה שאני הולך לשלם כרגע הוא מהכרטיס שלי
ושאלתי פעמים (את 2 הבנות ) האם הכסף יחוזר גם אלי
והן ענו בוודאות כן
לאחר חודש אני רואה שהכסף רק ירד מהחשבון שלי ולא חזר אלי כמובטח
מה שגרר צק חוזר -> וכתצואה עוגמת נפש ועלות של 50 שקלים לבנק על ציק חוזר
התקשרתי מספר לא קטן של פעמים כל פעם אמרו שזה בטיפול וזה עבר לפול והם יחזורו
אמרו לי לטפל בזה בעצמי
אמרתי להם בפירוש שלא- מכייון שיש ענינן משפחתי
אז הנציגה שאלה האם אפשר לעלות את אביך על הקו
עניתי בשלילה מכייון שיש בעיה משפחתית
שלא סתם שאלתי כמה פעמים האם הכסף יחזור לכרטיס שלי
התקשרתי שוב פעם היום
ענתה לי נציגה נחמדה שאין מה לעשות
ביקשתי מנהל שיטפל בזה ושיחזירו לי את הכסף המובטח ואת הפיצוי שצגיע איתו עקב חזרתו של הציק
היא אמרה עד השעה 20:00 יחזור
וכומבן שגם הפעם לא חזורו אלי
אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה אנא חיזרו אלי מחר עם הכסף שלי בבקשה
אני סטודנט ואני צריך אותו
כספי סוג הנזק :
לקבל את הכסף חזרה פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה