פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
AIG- תשכחו מה שנאמר בטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב ששלחתי ל AIG.
לכ'
מנכ"ל חברת ביטוח AIG
א.ג.נ.

שלום רב.
בכוונתי לפרסם המכתב המצ"ב בזה בעיתונות, בTV ובכל אמצעי תקשורת אפשרי.
זאת ע"מ להזהיר את כלל ציבור הלקוחות במדינת ישראל להולכת השולל המתבצעת ע"י חברת AIG.
נא תגובתך טרם הפרסום.
הנדון: AIG- תשכחו מה שנאמר בטלפון

בבואנו לקבל משכנתא מהבנק, אנו מחויבים לבטח עצמנו בביטוח חיים ריסק בגובה הסכום הנלווה.
וכך היה כאשר ביקשתי שתי הלוואות למשכנתא, האחת בריבית קבועה (טבלת שפיצר למשך 5 שנים) והשנייה לפי פריים (עד 10 שנים). הופניתי מהבנק לביצוע ביטוח חיים דרך אחת מחברות הביטוח.
נציגת חברת AIG פנתה אליי ביוזמתה (באמצעות האינטרנט) והציעה לי ביטוח חיים לשתי ההלוואות תוך ציון כי שני התשלומים החודשיים הראשונים חינם וכן שנה חמישית ללא תשלום (גם חינם).
ציינתי באותה שיחת טלפון עם נציגת AIG את הסך הכולל של כל התשלומים אותם עלי לשלם ע"מ להשוות להצעות חברות הביטוח האחרות ואמנם הצעה זו כפי שציינה הנציגה נשמעה כמפתה והזולה ביותר, ואכן החלטתי לבחור בהצעה זו תוך ציון מספר פעמים ובמספר שיחות טלפון עם אותה נציגה את נושא האי תשלום עבור השנה החמישית והיא אף ציינה זאת ושכנעה אותי כי אכן הצעה זו הנה הטובה ביותר שאקבל עקב אי התשלום עבור השנה החמישית.
יש לציין כי כל שיחות הטלפון מוקלטות ע"י AIG.
משהגיע לביתי פרוט הפרמיות הלא ברור (כנראה במכוון) ביקשתי להסביר לי כיצד אני רואה בפרוט הפרמיות השנתיות את אי התשלום עבור השנה החמישית, הסבירה לי הנציגה כי "הנה אתה רואה לפי התשלומים". ציינתי בפניה כי אני רואה בהחלט תשלום עבור השנה החמישית, אז לטענתה " אה.. כן.. האי תשלום הוא רק עבור ההלוואה שבריבית הקבועה ולא עבור שתי ההלוואות". הפניתי לתשומת לבה של הנציגה את חוסר אמוני ב AIG ובקשתי ממנה בכתב את אשר אמרה, כי עבור ההלוואה בריבית קבועה אינני צריך לשלם עבור השנה החמישית. לצורך בקשה זו טענה הנציגה כי יש צורך באישור ממנהלה. ואכן כפי שצפיתי לא הנציגה חזרה ולא האישור המיוחל.
לאחר פניות חוזרות ונשנות ל AIG לאישור המיוחל, הופניתי למנהלה של אותה פקידה והוא באומץ רב מבלי להתבלבל אמר לי "לא היה ולא נברא, אין דבר כזה שלא לשלם עבור השנה החמישית". ולטענתו, גם לא עבור ההלוואה בריבית קבועה כפי שחזרה בה הנציגה.
האמת, הייתי בשוק. הכיצד חברת הביטוח AIG מאלצת את עובדיה לשקר ללקוחות בטלפון?
ביקשתי מאותו מנהל לשמוע ולהשמיע לי במשותף את אחת משיחות הטלפון המוקלטות, כי כפי שציינתי לעיל כמידי שיחת טלפון עם אותה נציגה, היא ואני חזרנו שוב ושוב על האמרה "השנה החמישית חינם". אותו מנהל אמר ללא היסוס "אין בידנו את ההקלטות שלך, הן לא נמצאות".
אז איך טוען נחמיה שטרסלר בפינתו בTV. בבואך לבצע ביטוח ב AIG דרוש הכל כתוב במפורט למרות ההקלטות, ו.........."שלא יעבדו עליכם"

כספי סוג הנזק :
לקיים את אשר הובטח. נא לא לפרסם את שמי באתר. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה