פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת סבל,ועוגמת נפש נושא התלונה:
גולן יניב שם/כינוי:
‏שבת ‏19 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 כתובת:
תיאור הבעיה:
22.5.12
לכל מען דבעי

הנדון:תלונה על חברת הגרירה דרכים,ועל חברת הביטוח AIG

בתאריך 19.5.12 ביום שבת הייתי בחיפה עם רכבי רכב מסוג סיטרואן ברלינגו ,ובתוך חנייה הפתוחה שבקניון חיפה,שמתי לב לנזילת מים חזקה מהמצנן של הרכב,זה קרה בסביבות השעה 18:00,ואז התקשרתי לחב' הגרירה "דרכים" שהיא נותנת השירות של חברת ביטוח בה אני מבוטח,המענה היה מהיר,והסברתי את הבעיה,ואמרתי שאני מעוניין בגרירה עד למוסך שבקרבת ביתי שבמודיעין,ואז נאמר לי ע"י הנציג שאין סיכויי שהרכב יגרר ויגיע למודיעין ישירות,הוא התחייב שהרכב יגיע ביום שני !!!,עד מועד סגירת המוסכים !!! ועד אז רכבי יבלה שני לילות בהחסנה,מפאת המרחק הרב,ואני המום לא מאמין,אמרתי לו שלא ייתכן כזה דבר יומיים להעביר רכב מחיפה למודיעין !!!,וכן ביקש שאפנה את כל החפצים הפרטיים שיש לי ברכב,מכיוון שאין אחריות על הציוד בהחסנה,ורכבי היה עמוס בציוד עבודתי כקוסם לילדים,ציוד כגון:הגברה,שולחן,מזוודות ועוד ציוד....
ואז ביקשתי מחברת דרכים,ניידת שירות,לנסות לפטור את הבעיה במקום ולנסוע חזרה לביתי,ואכן אחרי מאמצים של שכנוע,(כי הסברתי להם,שיש חור במצנן),נשלח אליי ניידת שירות דרכים,שמיד אמר לי שאני חייב גרירה,אסור לנסוע עם הרכב!!בצר לי נזכרתי בפרסומת: "חברת AIG תהיה שם מתי שתצטרך" !!! הייתה לי הקלה למספר שניות בודדות…..
ניסיתי להתקשר למספר טלפונים שיש ברשותי לחב' הביטוח בה אני מבוטח AIG ,אך נאמר לי בפירוש ע"י תקליט שהמוקד פתוח מ-08:00 עד 20:00 ,ואין נציג שירות מעבר לשעה האמורה.
זאת אומרת עבדנו עלייך !!!,ובדיוק שאתה בלילה נתקע לבד עם הרכב,בדיוק אז לא נהיה שם בשבילך,אלא ניתן לחברת גרירה להתעלל בך.
חברת דרכים הסכימה לגרור אותי מרחק 5-7 דקות נסיעה לרחוב יפו,למוסך שייפתח בבוקר,מוסך שאני לא מכיר ובלית ברירה קיבלתי את המלצת איש השירות שנשלח קודם.
ואז אני מחוץ למוסך הסגור השעה 22:00,ואני נאלץ לחפש מקום לישון,הצלחתי להשיג 4 בתי מלון בר"ח יפו שהתקשרתי לכל אחד מהם,3 שנקבו במחיר סביר עד-400 ₪ ללילה,היו בתפוסה מלאה!!!
המלון הרביעי דרש מחיר גבוה בהרבה,למעלה מ-800 ₪ !!!
נאלצתי לנסות לישון ברכב,ולהיעקץ כל גופי מיתושים,ולסבל ועוגמת נפש שלא יתואר.
למחרת תיקנו את רכבי,ויצאתי לדרכי בשעה 13:30.
הכי עצוב זה שאני מתקשר להתלונן,הם מפנים אותי "לכתב השירות",הם באמת לא חרגו מעבר למה שהם התחייבו,השאלה היא האם זה בסדר להתעלל כך באזרחים,שמשלמים על שירות,ובשעת צרה,אומרים לך,על מה אתה מלין?,אנו עומדים בכל ההתחייבויות שלנו"
צריך לעגן זאת בחוק,לא ייתכן שאדם שהוא מבוטח בביטוח גרירה,ייתקע בחיפה ולא יסכימו לגרור אותו למודיעין,והוא יאלץ להיות חסר בית ללילה,במקום חשוך רחוק מהבית שלו,זו שערורייה !!!
אני אמליץ לכל מי שאני מכיר לוודא,במעמד סגירת פוליסת הביטוח,מי נותן שירות הגרירה,ואם הוא חס ושלום נמצא עם חב' "דרכים",שייקווה שהוא ייתקע ברדיוס של 3-4 ק"מ מהמוסך בו הוא מטפל,אחרת כמו שבשירות אמרו,"אנחנו לא שירות מוניות,אתה צריך לדאוג לעצמך.
כייצד חברה כמו AIG מרשה לעצמה לעבוד עם נותני שירותים כאלה??
אני הייתי זקוק בעבר לשירותי גרירה,תמיד גררו אותי למוסך שלי,ללא יומיים החסנה !!
עלבון,בזבוז זמן,ביזבוז כסף סוג הנזק :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה