פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשת ביטול עסקה שעתיים אחרי שבוצעה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אסף .
היום רכשתי לעצמי רכב פרטי וצלצלתי לחברת הביטוח AIG בהמלצתה של בת משפחה שמבוטחת שם ומאוד מרוצה.
צלצלתי ובצעתי את העסקה עם נציגת השרות שלא אפרט את שמה אלא אם אתבקש...
לאחר כשעתיים(!!!) כש"בשרתי " לכמה ממכרי שהינם בעלי רכב וביטוחים משל עצמם ומבינים קצת יותר בתחום-הבנתי את טעותי וצלצלתי לאי אי ג'י שוב-אך הפעם בכדי לבטל את העסקה שאותה עשיתי רק כשעתיים קודם לכן .
3 וחצי !!!שעות ישבתי על הטלפון תוך כדי שאני שומע תירוצים כגון :"רק זאת שעשתה את העסקה יכולה לבטל אותה " או "העמלות הן שלה ולכן אי אפשר לבטל עסקה בשמה"...שאלתי היא :"האם אותי צריכות לעניין העמלות של אותה בחורה?...מה לא תעשו בשביל עוד כמה שקלים?אפילו תעכבו אותי עוד ועוד ועוד מלבטל את העסקה שעוד לא מלאו לה שעתיים בקושי??
3 וחצי שעות!!ניסיתי להגיע לאיזה מישהו שרק יתן לי קצה חוט של יחס ורצון לעזור לי אבל לא .כלום.שום כלום."רק קארין יכולה לבטל" זאת התגובה שחזרה על עצמה ...

יופי.
אני שבוי.
שבוי של AIG .
את הויזה עוד לא בטלו לי.
תשובות הזויות נוסח :"רק קארין יכולה לקבל את זה " "העמלות הן של קארין אנחנו לא יכולים לבטל לה את זה" וכולי...תוך התעלמות מבקשותיי החוזרות ונשנות לדבר עם איזה שהוא ממונה עם איזה שהוא איש מפתח עם קצת יותר סמכות מכמה פקידים ...
לא יתכן שבן אדם עושה עסקה ולאחר שנתברר לו שפשוט "תפרו " אותו-לא מאפשרים לו לבטל אותה תוך שעתיים. תוך נפנפוף אלגנטי ,הבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אליו בלא כל תוצאה,תירוצים (תסלחו לי על המילה ) עלובים!!!שמביישים כל חברה שמכבדת את עצמה.

כל ניסיון-אבל כלללל ניסיון להגיע לאיזה שהוא ממונה פשוט נתקל בסירוב ובעוד ניתוק של טלפון שעשו לי או איזה משפט "תמתין שנייה" תוך כדי שאני שומע מוסיקה וקריין של אי אי ג'י במשך איזה 3-4 -5 דקות על הקו באמצע היום הבאמת עמוס שלי...

לא יתכן שבן אדם עושה עסקה ואחרי שעתיים לא יבטלו לו את הויזה .
פשוט לא יתכן

ולכן המצב בסוף היום הוא כזה-
רכשתי אוטו חדש-אך איני יכול לנסוע בו משום שאין לי ביטוח כי לא הסכימו לבטל לי אותו כי "רק קארין יכולה".
האם כל המערכת מתבססת על סוכנת מכירות אחת?
ומה אם מחר היא חולה?
אז גם מחר אני לא יכול לבטל את זה ?
ומה אם מחרתיים היא נוסעת ללפלנד לחודשיים???
אז מה?...לפי הבנתי ממכם רק היא יכולה לבטל את זה...

משהו פה לא מסריח.
אלא פשוט נודף צחנה מהיחס שלכם הצביעות וחוסר האחריות.
ואני מקווה מאד שבקרוב תוכיחו לי אחרת...ולא תחזיקו אותי עוד כשבוי שלכם.

ורק תלמדו מהטעויות ש"תפסת מרובה ,לא תפסת"...ומלקוח שהיה יכול להיות אצלכם הרבה שנים-(זה האוטו הראשון שלי ) שניסיתם לתפור עליו מחיר בשמיים!!!תוך ניצול היותי מה שנקרא :"קלולס " (חסר מושג )
לא נשאר כלום .כי אני אצלכם לא אהיה כבר.
אבל בטח אותכם זה לא מעניין כי רק "קארין" מושכת שם בחוטים.(כן אני ציני...)


נ.ב-מתנצל מראש על חוסר הנימוס לעיתים והשפה הקנטרנית...אבל באמת שברתם היום את כל השיאים.
אני מאוד מאוד ושוב פעם מאוד...מקווה שסוףףףף סוףףףף מישהו שם יתייחס אליי ולא נצטרך לעבור לפסים משפטיים...כי מה שהיה פה היום הוא לא חוקי בעליל.


עלבון בזבוז זמן וגם כספי בסופו של דבר... סוג הנזק :
תבטלו לי כבר את הויזה!!!!לא רוצה אתכם שום קשר !!! פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה