AIG טיפול בביטוח נזקי צנרת באמצעות קבלן משנה - חברת שחר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בדירתי התגלתה נזילה שמשפיעה גם על הדירה שמתחת. התקרה שם רטובה. היות והדירה מבוטחת כנגד נזקים שאלה בחברת AIG פניתי אליהם בתביעה, הם הפנו אותי לחברת שחר ולדירה הגיע איש מחברת האחזקה שחר ובבדיקה הסתבר שאכן יש צינור מפוצץ שנדרש להחליפו.
לדבריו נדרשה בדיקה מעמיקה יותר ע״י איש מקצועי נוסף המוגדר כ״מאתר״ שאמור להיות מתואם באמצעות מוקד החברה.
למרות שעבר קרוב לשבוע מאז אובחנה הבעיה עד כה לא נקבע מועד לביקור כבוד המאתר, התקלה בעינה. מובהר שהפוליסה נוקבת במשך תיקון עד יום עבודה אחד....כל פנויותי לשחר נענו בתירוצים שלא מהעניין ( לא אפרט כאן). לכל צורך מעשי חברת שחר מתנערת ממחויבותה כלפי - "הביטוחשלך הינו ב AIG תפנה אליהם״ ואילו ב AIG יש מערכת ניתוב טלפונית (אין מענה אנושי) שמחזירה השיחה לחברת שחר וחוזר חלילה.
ניסיתי להגיע לפניות הציבור של AIG אלא שבמחלקת פניות הציבור יש תא קולי, אין עם מי לדבר.
בקיצור ב AIG יודעים למכור בלבד. פניה שלי למחלקת המכירות נענתה במיידי אך משהסברתי להם הבעיה העבירו אותי כביכול למחלקת השרות אך נשארתי כרבע שעה ללא מענה באוויר עד שנואשתי.
לעת הזאת אזי מעבר לנזק המתמשך למבנה ולעוגמת הנפש לא נראה כרגע לנושא מועד סיום.
אשמח אם תפרסמו המקרה למען יידע הציבור מה קורה יום אחרי שהעסקה מבוצעת. בפרסומות הכול טוב ויפה....
בברכה
אלון
|
כספי, תיקונים וימי עבודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|