פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחה בפנים נושא התלונה:
עמרם ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי היום 6.10.16 לברר על טיסה לארה"ב לשבוע הבא (צפון קרוליינה).
נציגה ראשונה שלא הזדהתה, לא רצתה לטפל והעבירה ל"נציג שיותר מבין"
לנציג שקוראים לו ניב, אחרי שתי שאלות בנוגע לקונקשיין אם דרך ניו-יורק או פריז הוא ניתק את השיחה בטריקת טלפון!! ממש ככה!
כנראה שאין לנציגים שלכם עניין לתת שרות כשמדובר רק בטיסות.
אולי אם הייתי מתקשרת לחופשה כולל מלונות, הייתי מקבלת יחס שונה.
חבל.... כי אני כלקוחה פוטנציאלית היום מתעיינת בטיסה ובפעם הבאה זה יכול להיות בחופשה.
עלבון סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה