פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא אדיב, מתחכם וחצוף, ועשיית כסף על גב הנופשים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו חופשה בדקה התשעים (בפעם האחרונה!) לכבוד יום נישואינו הראשון. יום לפני הטיסה, אחרי שהודענו בעבודה שנעדר, הודיעו לנו שדוחים את הטיסה בארבע שעות. הווה אומר: המלון מרוויח, ספק הטיסות מרוויח, הדקה התשעים מרוויחה, ואני, שכבר שילמתי את הכסף על ארבע השעות צריכה להבין "שאין מה לעשות", ש"כנראה שזו הפעם הראשונה שאני טסה אם זה סוג השאלות שאני שואלת" "ושאף אחד לא מחזיק אותי, אני יכולה ללכת". נראה קטנוני? במקום להגיע ליעד הטיסה שלי בחמש אחרי הצהריים, אני אגיע בעשר בערב, אוכל ארוחת ערב ואשכב לישון. ככה לא משרתים ציבור של לקוחות. יש מי שנלחמים על כל לקוח ויש מי שמנפנפים אותם לאלף הרוחות. פשוט מגוחך.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והבטחה של שימור הלקוחות שיעבדו על פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה