פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בטורקיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילת נופש בטורקיה-אנטליה על בסיס "הכל כלול". בטופס ההזמנה המאושר מצוין את פרטי החבילה "הכל כלול".לגמרי במקרה - יום לפני הטיסה ביקשתי להזמין חבילה זהה לזוג חברים והתברר לי שבכלל פרטי ההזמנה שלנו הינם בכלל על בסי "חצי פנסיון" כשפניתי לחברה לבירור הטעות אמרו לי שמדובר בטעות והם יתקנו את הטעות. רק כשהגענו לטורקיה התברר לנו שהטעות תוקנה אך לא לבסיס "הכל כלול" כפי ששילמנו וכפי שמצוין לנו בטופס ההזמנה אל לבסיס "פנסיון מלא".! המחיר ששילמנו הינו כפי שהופיע בעתונות ובאינטרנט עבור חבילה על בסיס "הכל כלול".
הגרוע מכל, כשפנינו לחברה (בימים האחרונים) החברה מתנערת. תשובותיה של החברה הינן מזלזלות ביותר.
בנוסף עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה