פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול בטורקיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.8 נסעתי לאנטליה עם ביתי בת ה-8 לטיול באנטליה , היות ואני אם חד הורית לאחר מאמצים רבים הרבה מחשבה החלטתי לנסוע לטיול ,הזמנתי נופש לאחר שידעתי את הסוכן שאני נוסעת עם ילדה ואני רוצה מלון שיתאים לה.
שילמתי 489$ לאדם הרבה מעבר למה שתכננתי כי הוא הבטיח לי שזה יתאים לילדה וגם רציתי וביקשתי מלון שהכל כלול עקב מצבי הפיננסי .
כשהגענו למלון חשכו עיניי , מלון עלוב וקטן ללא שטח קיבלו את פנינו אורחי המלון שישבו בלובי , עירומים למחצה ושיכורים .
הכניסו אותנו לחדר האוכל העלוב יש לציין וקיבלנו אוכל קר ותפוחי אדמה שרופים
אפילו לא העלנו בדעתנו לגעת באוכל .
באותו הלילה בכינו כל הלילה , טיול החלומות ששלנו התנפץ לרסיסים , אני מגדלת את הבת שלי לבד פעם ראשונה שנסענו לחופשה בחו"ל שבטח שאני לא אוכל לנסוע בשנים הקרובות , את מיטב כספי שמתי על הטיול , התקשרתי לנציג החברה שביקש ממני להתקשר בבוקר , אכן עשיתי כך , הוא אמר לי שאני יכולה לעבור למון אחר אני צריכה להוסיף 60 $ והמלון הוא חצי פנסיון , ביקשתי מלון הל כלול , והוא אמר לי שאין אפשות וזאת האופציה היחידה , לקחתי את האופציה בשתי ידיים .
לא הייתה לי ברירה , את הכסף שלקתי איתי ביזבזנו על כלכלה , לא טיילנו בקושי יצאנו מהמלון ואפילו ביום האחרון אמא שלי שלחה לי מהארץ 100 $ כי היינו תקועות בלי כסף , הדקה ה90 רימתה אותי גזלה ממני ומהבת שלי את טיול החלומות שהבטחתי לה , כשחזרתי ופניתי לדקה ה90 היא ענתה לי בזלזול התייחסו אלי בצורה מגעילה ולא טיפלו בתלונתי , אני מקווה שהרבה אנשים יקראו את התלונה ולא יסעו איתם , אני תובעת אותם בבית דין לתביעות קטנות , לא אוותר להם , אני את הכסף שלי לא שילמתי סתם!!!
החזר כספי מלא או טיול נוסף על חשבונם !!! פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה