הבדל בין המחירים באתר האינטרנט לבין האתר בפועל |
נושא התלונה: |
יום שני 28 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה-28/5/07 נכנסתי לאתר "הדקה ה-90" לשם הזמנת טיסה לפינלנד לתאריכים 12/6-1/7 מספר ההזמנה - 627168. מחיר הטיסה המצויין באתר היה 508$ במקום אחד ו510$ במקום אחר , ללא שום הסבר על ההבדל במחיר. בהמשך , הזנתי את פרטיי האישיים באתר ובהמשך היום חזר אליי נציג בשם יוסי.
לאחר יומיים חזרתי אל הנציג לשם סגירת העסקה וכאשר שאלתי אותו למחיר הטיסה הוא ענה 524$. לאחר שאמרתי לו שבאתר רשום מחיר אחר הוא אמר שבאותיות הקטנות הרשום שעקב שינוי במיסי הנמל עלולים לחול שינויים במחיר הטיסה. יוסי הסכים להקטין את המחיר ל520$ , מחיר שעדיין גבוה מהמחיר המעודכן באתר. לא הייתה לי ברירה אלא לסגור את העסקה , בעיקר בשל כך שבעת הזנת הפרטים הראשוניים באתר הדקה ה-90 על הלקוח להזין את מספר כרטיס האשראי שלו.
בהמשך , לאחר ברור קצר עם סוכן נסיעות גיליתי כי מיסי נמל לא משתנים בתנודות בסדר גודל שכזה וכי ההבדל במחיר נובע למענה מעמלות שאנשי הדקה ה-90 לוקחים שלא כחוק.
אשמח לקבל את תגובתכם בנידון.
בתודה רבה מראש ,
דורון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|