פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים לא מדויקים באתר "הדקה ה-90" נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רצ"ב תלונה שנשלחה לחברה "הדקה ה-90" ב-26/06/07 וטרם נענתה
למרות שעברו כמעט חודש !!!
בתאריך ה-28/5/07 נכנסתי לאתר "הדקה ה-90" לשם הזמנת טיסה לפינלנד לתאריכים 12/6-1/7 מספר ההזמנה - 627168. מחיר הטיסה המצויין באתר היה 508$ במקום אחד ו510$ במקום אחר , ללא שום הסבר על ההבדל במחיר. בהמשך , הזנתי את פרטיי האישיים באתר ובהמשך היום חזר אליי נציג בשם יוסי.
לאחר יומיים חזרתי אל הנציג לשם סגירת העסקה וכאשר שאלתי אותו למחיר הטיסה הוא ענה 524$. לאחר שאמרתי לו שבאתר רשום מחיר אחר הוא אמר שבאותיות הקטנות הרשום שעקב שינוי במיסי הנמל עלולים לחול שינויים במחיר הטיסה. יוסי הסכים להקטין את המחיר ל520$ , מחיר שעדיין גבוה מהמחיר המעודכן באתר. לא הייתה לי ברירה אלא לסגור את העסקה , בעיקר בשל כך שבעת הזנת הפרטים הראשוניים באתר הדקה ה-90 על הלקוח להזין את מספר כרטיס האשראי שלו.
בהמשך , לאחר ברור קצר עם סוכן נסיעות גיליתי כי מיסי נמל לא משתנים בתנודות בסדר גודל שכזה וכי ההבדל במחיר נובע למענה מעמלות שאנשי הדקה ה-90 לוקחים שלא כחוק.
אשמח לקבל את תגובתכם בנידון.
בתודה רבה מראש ,
דורון.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה