פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת הנופש לקוסטה ברווה ספרד נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על החברה הדקה ה-90 אשר משווקת את מלון TOP AMAIKA שב- COSTA BRAVA בספרד כמלון ארבעה כוכבים.
אנו מטיילים כל שנה לחו"ל ומכירים את רמת בתי המלון. למלון זה לא הייתי נותנת 2 כוכבים.
אפרט את תלונתי: 1) בחדר לא היה מיניבר
2) לא היה מיזוג אויר אף על פי שהימים היו חמים.
3) לא היה שלט לטלויזיה.
4) בלתי אפשרי היה לישון בלילות עקב רעש בלתי נסבל וצעקות
מהקומה התחתונה (בריכה). אין אפשרות לסגור את הדלת
מפני שלא היה מיזוג אויר.
בדקתי באינטרנט באתר המלון והם מפרסמים שכבל החדרים יש:
1)מיניבר 2) מיזוג אויר 3) טלויזיה (כבלים ולוין) , כל הדברים הללו לא היו בחדרנו.
היתה טלויזיה קטנה אך בלי שלט - הם רצו פקדון גבוה על השלט ללא הצדקה.
כמו כן היחס היה מאוד לא אדיב אף על פי שידוע לי משהות בספרד שהעם הספרדי הוא עם סימפטי ביותר.
החדר אוכל נראה כמו חדר אוכל של קיבוץ , אך נוסיף לכך רעש בלתי נסבל ואוכל משעמם ובטוח שלא לרמה של מלון ארבעה כוכבים.
פשוט לא הגיוני שמלון זה ברמה של ארבעה כוכבים אף על פי שזה מה שכתוב על המלון ורצוי שהדקה ה-90 תעשה בדיקה יסודית מפני שהפקידה שמכרה לנו את החבילה אמרה שזה המלון הטוב ביותר.
בברכה,
אורנה נחשון
חבל על הכסף סוג הנזק :
שהחברה תתן את הפתרון פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה