פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ו' האחרון של חודש אוגוסט ביצענו, אישתי ואני, הזמנה לכפר הנופש קלאב מד באילת לתאריכים 2/9 עד6/9. הזמנה היתה טלפונית וכללה חדר משודרג עם כיוון לים. הגענו למלון ביום א' בשעה 1600, ובקבלה הודיעו לנו שהוזמן עבורינו חדר רגיל ולא משודרג (וזה איפשר ל"הדקה ה-90" להוזיל את המחיר). את ההזמנה ביצעתי באמצעות גב' חני. רק לאחר ויכוחים עם עובדי המלון היסכימו לשדרג את החדר ללא תוספת תשלום אולם לא לכיוון הים. את הגב' חני מ"הדקה ה-90" זה לא ענין. בשיחת טלפון שקימתי איתה היא טענה שההזמנה היתה על חדר רגיל.
בכל מקרה יש לציין לשבח את מנהל הקבלה בבית המלון מר אורון לביא שיצא מגידרו לעזור וכפי שאמר "אל תקלקלו את החופשה שלכם" ואיפשר לנו לקבל חדר משודרג ולכיוון הים. החופשה שלנו צלחה לא תודות ל"הדקה ה-90" אך ורק תודות למנהל הקבלה של בית המלון.



עוגמת נפש סוג הנזק :
תילמדו לתת שירות. אתם חיים מאיתנו ולא להיפך. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה