פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
: תלונה בגין עסקה דרך הדקה ה-90, מספר הזמנה 678448 נושא התלונה:
סלארי יערית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

1.בתאריך ה-3-10-2007 פנינו לדקה ה-90 לסוכן בשם יאן, בפנייתו אליו ציינו כי אנו מעוניינים לרכוש כרטיסי טיסה\ חבילה, לאחד ממדינות אירופה דרך החברה לתאריכים הנ"ל 11-10-2007 ועד 15-10-2007
2. בשיחה נוספת בתאריך 5-10-2007 הוחלט לרכוש כרטיסי טיסה לארבעה נוסעים, לרומניה- בוקרשט לתאריך 11-10-2005 וזאת לאחר שלא נמצאו טיסות\ חבילות אחרות לאירופה. מכיוון שלא הייתי בביתי באותה השעה התבצעה רכישת הכרטיסים דרך הטלפון הסלולארי. יאן הקליט אותי מאשרת את פירטי כרטיס האשראי ומסר כי פרטים נוספים אודות הטיסה ניתן להוציא דרך האתר של הדקה ה-90 וכי מרגע זה יש אישור להזמנת הטיסה. מיותר לציין כי לא חתמתי על שום מסמך ולא אישרתי מסמך זה או אחר דרך האתר ובכך גם לא הובא לידי מידע אודות דמי הביטול במידה ואחליט לבטל את הטיסה.
3. בתאריך ה6-10-2007- יום שבת, פנינו ליאן בבקשה לבטל את ארבעת הטיסות לרומניה, יאן מסר כי הוא עובד מחר- יום ראשון, בשעה 15:00 והוא יחזור אלינו כאשר הוא יגיע לעבודה.
4. יאן אכן חזר אלינו ב7-10-2007 ומסר כי לאחר בדיקה שערך אנו נחויב בסכום המלא וזאת משום שאנו מבטלים את הכרטיסים בטווח של פחות משבעה ימי עסקים לתאריך הטיסה . ביקשנו מיאן לבצע בדיקה נוספת- ולאחר זאת התקבלה תשובה כי ישנה אפשרות שייגבו רק 120$ לאדם על ביטול הטיסה( כאמור אנו ארבעה אנשים) וזאת אם נשלח מכתב בצירוף חתימה כי אנו מעוניינים לבטל את הטיסה. מאושרים מכך שלא נחויב בסכום המלא שלחנו באופן מיידי את הפקס וגם ווידאנו שהוא אכן התקבל במשרדי החברה . באותה שיחה הנציג מסר כי אם נשריין דרך הדקה ה-90 חופשה נוספת הוא ינסה לבטל כלל את ה480$ אשר נגבו מאיתנו כדמי ביטול. בנוסף צוין בפנינו כי ישנם טיסות חדשות לאירופה המתאימות לתאריכי החופשה שלנו.
5. ולכן לאחר שעה פנינו שוב ליאן לאחר שהחלטנו לטוס לטורקיה- יאן העלה בפנינו את האופציה לנסוע לבודרום למלון "גריין ביץ" במחיר של 399$ לנוסע ואף ציין כי המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר-( מה שהתברר כלא נכון כלל וכי המלון ממוקם במקום מבודד מחוץ לבודרום ובמרחק של שעה נסיעה ממרכז העיר). לאחר שהעלנו בפניו את הבקשה לבטל כליל את דמי הביטול לרומניה אמר שינסה לבדוק. לאחר כמה דקות חזר אלי ומסר כי אין אפשרות לבטל את דמי הביטול אבל הוא הצליח לעשות לנו "הנחה" בנופש לבודרום על סך 30$ לאדם ( הנחה זאת התבררה כהטעיה והולכת שולל מאחר ונופשים נוספים שהיו עמנו במלון ובטיסה שלמו 369$ גם כן).בסופו של דבר החלטנו לאשר את חבילת הנופש לטורקיה, את האישור יאן ביקש שניתן לאחר שנחתום על פרטי ההזמנה והמחיר דרך אתר האינטרנט של הדקה ה-90- דבר אשר לא בוצע בהזמנה הראשונה לרומניה.
6. עם סיום חופשתי ביררתי מול חברת האשראי אודות הזיכוי שהובטח לי ע"י הדקה ה-90 והופתעתי לגלות שלא זוכיתי כלל ואף חויבתי על שני הנופשים גם יחד. דבר אשר פגע ביכולתי הכלכלית השוטפת. במקביל נבדק מול חוקי התמ"ת ונמצא כי קיים חוק בדבר איי ידוע הצרכן אודות דמי ביטול בגין טיסה אשר בוצעה ברכישה במכר מרחוק.
לציטוט: רכישה במכר מרחוק: ניתן לבטל הן טיסה הן חבילת תיור תוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה ובלבד שהשירות שצריך להינתן לא יחול 7 ימים למועד הביצוע, ודמי הביטול יעמדו על סך 100 ₪ או 5% מסכום העסקה – הנמוך מבין שניהם. רכישה שבוצעה 7 ימים טרם ביצועה לא ניתנת לביטול.
על הצרכן להקפיד בעת הרכישה במכר מרחוק כי מופיעים בפרסום תנאי הביטול וכן כל הפרטים האחרים המחייבים את סוכני הנסיעות על פי החוק. העדר יידוע בדבר ביטול עסקה ושאר הפרטים המחייבים מקימה לצרכן עילות הן לתביעה אזרחית והן לתלונה במישור הפלילי.

7. אני פונה אליכם בדרישה לתיקון העוול שנגרם לי ולזיכויי מידי ומלא בעבור חיובים שלא בוצעו כדין.

לטיפולכם המהיר אודה,

יערית סלארי
זיכוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה