פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה+מלון לאיסטנבול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.9.07 הזמנתי 2 כרטיסי טיסה + מלון רמדה (5 כוכבים לטענת הדקה ה-90) לטורקיה לתאריך 16.9.07 דרך אתר האינטרנט. בבוקר של ה 16.9.07 התקשרה נציגה של הדקה ה 90 ואישרה את הטיסה + המלון.

כ 3 שעות לפני הטיסה הגענו לנתב"ג, פנינו לדלפק הדקה ה-90 במקום. או יותר נכון ניסינו להגיע לדלפק, במקום היה בלגן אטומי אנשים צעקו, השתוללו, למקום אף הגיעה המשטרה על מנת להרגיע את הרוחות. לאחר המתנה של 45 דק' הגענו לנציג הדקה ה 90 בשם רענן, שהיה לא נחמד כלל. נתתי לו את ההזמנה שהדפסתי באינטרנט, לאחר שחיפש ולא מצא את כרטיסי הטיסה והמלון, ניסה כ 15 דק' לתפוס מישהו מהמשרד הראשי שלא ענו לשיחות טלפון. יצויין שתוך כדי ההמתנה שוב הגיעה המשטרה כדי להרגיע את הרוחות.

שאלתי את רענן מה קורה איתנו? והוא בתגובה נכנס למשרד מאחור ופרץ בבכי!! , לאחר מס' ניסיונות נוספים הצליחו להשיג את המשרד הראשי, דיברתי עם נציגת השירות בשם סיוון שטענה כי נפלה טעות בהזמנה ואין להם את המלון המבוקש (מלון רמדה באיסטנבול.) מכיוון שדובר על נסיעת עסקים ביקשתי ממנה שתמצא לי מלון אחר ברמה של 5 כוכבים כפי שהוזמן והדגשתי שמאוד מאוד חשוב שיהייה אינטרנט בחדר. סיוון אמרה כי אין להם מלון 5 כוכבים בכלל, אבל באותו מחיר ששילמתי אני יכול לקבל מלון 4 כוכבים בלי אינטרנט. הסברתי לנציגת השירות שלא מקובל להוריד משהו בדרגה של מלון אלה לשדרג כלפי מעלה את המלון. בתגובה ענתה "זה מה יש, רוצה לנסוע או לא?"

מרוב עצבים ביטלנו את הטיסה והמלון.

ברצוני לציין כי נקבע לנו פגישות במלון רמדה איסטנבול והיה מאוד קריטי נושא האינטרנט נגרמה לנו נזק כספי גדול מאוד מביטול הנסיעה והרבה עוגמת נפש, כמו כן באתר הדקה ה 90 צויין כי המלון הינו מלון 5 כוכבים וזאת כשבאתר של המלון רשום 3.5 כוכבים. היינו מוכנים לוותר על 5 כוכבים בתנאי שיהייה אינטרנט בחדר וגם לזה הדקה ה90 לא יכלו לקיים.

בושה וחרפה!! שכך מתנהגת חברת נסיעות.

לאחר שעברו חודשיים והדקה ה90 לא הגיבו כלל לפקס שנשלח אליהם בתאריך 19.9.07. אני מבקש שתטפלו בנושא. שלחתי למס' הפקס 0508966120, 0368885013

עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה