פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טקטיקת המכירות הלא הוגנת של "הדקה ה-90" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב, תקף אותי חשק שכונן בתוכי כבר כמה חודשים לנסוע לחופשה קצרה בברלין. התחלתי להתעניין במחירי כרטיסים לחודשים הקרובים וכשראיתי שהמחירים גבוהים מידי לטעמי , החלטתי לבדוק מה מציעה "הדקה ה-90", אולי אני פשוט אהיה ספונטני ואסע בימים הקרובים. כשנכנסתי לאתר החברה , שמחתי עד מאוד לראות טיסה במחיר מעולה של 270 ומשהו דולר. מאחר ולא היתה אופציית תשלומים באתר ,העדפתי להזמין בטלפון לאחר שראיתי באתר כי הזמנה טלפונית תעלה לי עוד כ-20 דולר יותר , מה שמבחינתי היה עדיף כי טלפונית ניתן היה לחלק את התשלום על הכרטיס לשתיים.
כבר בתחילת השיחה עם הסוכנת הבנתי ש"מציאות" לחוד ומציאות לחוד. עם התענינותי במחיר הטיסה המוצע באתר החברה , הודיעה לי הסוכנת במה שנראה כבר כטקסט שגור בפיה שהמחיר שנמצא באתר לא רלוונטי. האתר לא מעודכן ואם הייתי מזמין דרכו , היו חוזרים אליי ומודיעים לי שהמחיר אינו תקף. מה המחיר החדש התעניינתי וגיליתי שמאחר ונותרו 2 מקומות אחרונים בטיסה (מה שגם התגלה כשקר מוחלט מאחר והטיסה כלל לא היתה מלאה, אני אישית נשכבתי על שורת המשובים בשורה שלי שהיו ריקים) המחיר עלה ל-360 דולר. "אם היית מתקשר עוד שעתיים , כבר לא היו נשארים לך כרטיסים" הוסיפה. לאחר ששעה כבר השלמתי עם העובדה שאני מתכוון לרכוש את הכרטיס (הזול מהאתר) , ביררתי עם מקומות העבודה השונים שלי אם העדרותי תסתדר להם, ובעיקר הייתי נלהב לקראת החופשה הספונטנית שארגנתי לעצמי, על כן בתחושת צביטה קלה הסכמתי למחיר החדש , עדיף מאשר לוותר על התחושה של חופשה מתקרבת.
לטעמי "הדקה ה-90" מנצלים בדיוק את התחושה שחשתי בשנייה שנתבשר לי על המחיר המעודכן והיקר. את תחושת הרצון לחופשה מה שיגמיש את הלקוח לשלם עוד כמה שקלים בכל זאת. זוהי טקטיקת מכירות ניתן לאמר אבל היא באמת מדיפה ריח של הטעייה. בעזרת עוד כמה חצאי-אמיתויות על מצב התפוסה בטיסה ואני כבר מוסר את מספר כרטיס הויזה שלי. מעל לכל מתנוססת ההטעייה האמיתית והגלויה לעין. פרסום מחיר כלשהו בפלטרפורמה אחת על מנת למשוך את הלקוח אליהם ולבסוף הצעת מחיר שאינה תואמת כלל וכלל להצעה המקורית המפתה. ברור שללקוח יש את היכולת להגיד "לא". גם אני יכולתי , אבל רציתי חופשה ספונטנית , מה שנקרא "בדקה ה-90" ועל הספונטניות שלי והרצון לסגור עיסקה ופשוט להעלם לשבוע, ב"דקה ה-90"משלמים יותר.
הטעיית הצרכן בפומבי סוג הנזק :
התחייבות מצד הדקה ה-90 למחירים באתר או לחילופין פרסום טקטקית המכירות שלהם ברבים פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה