פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוזמן מלון ברמה של 5* וקבלנו מלון 3* נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מס סימוכין בדקה ה-90 הוא .00005533.
הזמנתי עבור בני וחברתו את מלון LARA BEACH באנטליה (4לילות חצי פנסיון)
(המלון תואר כך:מלון 5 כוכבים עם כל הפינוקים והמתקנים לחופשה מדהימה. המלון ממוקם בלארה אנטליה על חוף הים!
במלון: בריכות חיצוניות,בריכה פנימית,ז'אקוזי,סאונה תורכית,מועדון בריאות וספא,
פעילויות לילדים,ספורט ימי,מגרשי ספורט,מועדון משחקים,מיני קלאב לילדים,קולנוע,דיסקוטק,מרכז קניות,מסעדות ועוד.)
בהגיעם לאנטליה נשלחו להפתעתם , למלון בשם דומה LARA HOTEL שהוא מלון 3 כוכבים פשוט ביותר.
תחינותיהם לתיקון העוול שנעשה להם בהפנייתם למלון הלא נכון לא עזרו והם נאלצו לבלות במקום לא רצוי זה את חופשתם .

פניותי לדקה ה-90 נענו רק ב- 06/02/08 במכתבם הם מודים בטעות אנוש שבעקבותיה נשלח הזוג למלון הלא נכון . הם טוענים שאין הפרש מחיר בין שני המלונות דבר שכמובן אינו נכון (אפילו בבדיקה פשוטה עם נציג שרות של הדקה ה90 )
בכל אופן בתגובה לתלונותי מציעה הגב קרן להב מנהלת פניות הציבור כדלקמן"לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב אשמח להזמין את הזוג לארוח של 2 לילות בארץ ע"ב חצי פנסיון. תקף עד לחודש 02/09 לא כולל חודשים יולי , אוגוסט וחגים.




,
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא מסתפקת בהצעה זו ואני מבקשת החזר של כל דמי החופשה שהפכה לסיוט. או חופשה במקום שאכן הוזמן . פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה