פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול ציני ופגיעה באמון נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/6/08 הזמנתי טיול לורנה בולגריה ב "דקה 90" לאחר שאני ובת זוגתי ביקשנו ימי חופש בעבודה. אחרי כדקה משלב סיום ההזמנה חזר אלינו נציג ואמר כי אין יותר מקומות. ביקשתי להזמין טיול אחר (באתר היו כ-10 טיולים לורנה), אך נאמר לי כי כל הטיסות אזלו וכי הם לא מעדכנים את האתר 24 שעות ביממה. הנציג הציע לי טיסה אחרת במקום 7 ימים ל 3 ימים ובמחיר גבוה פי 2.5 .
ביקשתי מנציג לקבל דיל במחיר שמופיע באינטרנט, אך נאמר לי שלא נשארו טיסות "זולות".
ההתנהלות הזו של דקה 90 אנשים מעצבנת וגם כואבת מאד . ביקשתי חופש לפני שהזמנתי טיול ולשווא.
אנא עזרתכם.
תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה