פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה לפני העליה למטוס נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מטרת הטיסה - טיפול רפואי בהונגריה
בדלפק העליה למטוס לטיסת המשך מרומא לוינה AZ 0192 L בוטלה הטיסה בטענה שהטייס עייף. הגעתי לוינה רק למחרת ב-16:00. עקב כך כל תכנית הטיפולים הוסטה וחוייבתי עבור שני לילות במלון בוינה (17/9 ו- 22/9) שלא יכולתי כלל לנצלם.
הוגשה תלונה בכתב לחברת הדקה ה-90 ביום 25.9.05 ועד היום טרם קבלתי כתובה מעבר לכך שהם מצפים לתשובה מאליטליה.
כספי סוג הנזק :
1. תשלום לפי תקנת EEC 295/91 וביטול החיוב על שני ל פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה