פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שירות" לקוחות מתחת לכל ביקורת!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג', אתמול, הזמנתי חופשה דרך האתר של החברה, נשלח אליי מייל המאשר את ההזמנה. לאחר כשעתיים חזר אליי נציג שהוגיע לי שההזמנה מבוטלת כי המלון בתפוסה מלאה. ניגשתי שוב לאתר החברה וביצעתי שוב הזמנה לסופ"ש הקרוב למלון אחר. לאחר שנשלח אליי מייל אישור (כדקה לאחר ההזמנה) חלפה עוד שעה ונציג של החברה התקשר אליי ואמר לי שההזמנה אושרה אבל הטיסות (נופש בחו"ל) לא. מה?! מה זאת אומרת?! להגיע לשם עצמאית??? החל מאותו רגע יצרתי קשר (יותר נכון ניסיתי) כעשרים פעמים, כאשר רק בשתיים מהשיחות הגעתי לנציג, כל שאר השיחות נותקו לאחר המתנה ממושכת (צליל תפוס). לבסוף חזרה אליי אחראית שירות לקוחות ואמרה לי שההזמנה אושרה, "אלא אם כן יודיעו לי אחרת". מתי??? עוד יום וחצי אני אמורה לטוס!!!!
ו סוג הנזק :
תשובה הולמת!!! וטיפול הולמת!!! פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה