פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוקד הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ל"דקה ה90" לפני יומיים במטרה לברר פרטים ולהזמין חופשה בחודש הבא לתורכיה. בקשתי לדעת אילו קלאבים מומלצים, הנציג שענה לי,שי הבהיר לי שאין לו שום רצון למסור לי פרטים ואמר לי "שזה לא שיעור גאוגרפיה". כשהבעתי את הפתעתי מהתגובה המתנשאת הוא טרק לי את הטלפון.
התקשרתי ע"מ להתלונן והעבירו אותי לקו בו אין תשובה, בטענה שמעבירים אותי למנהל. התקשרתי שוב וספרתי לנציג את ההתנהלות שהיתה הוא נזף בי וצעק עליי, בסוף אמר שאין אפשרות להתלונן אלא דרך שירות לקוחות והעביר אותי שוב לקו ללא מענה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות מצד הדקה ה90 לשירות שהם נותנים ללקוח פוטנציאלי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה