פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
זילברמן שחר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי שחא ב 13 לאוגוסט השנה (לפני כ 3 שבועות) ביקשתי לזמין נופש לרודוס לסופ"ש ומבין כל החברות מצאתי לנכון (לצערי) להזמין את הנופש דרך חברת הדקה ה 90 (אחת ההחלטות הגרועות שקיבלתי מיימי).
התקשרתי לדקה ה 90 והניגה הציעה לי חבילת סופ"ש מצויינת מיום חמישי של ה20.8 ועד יום שני של ה24.8 במחיר של 540 דולר אני וחברתי "החלטנו ללכת על זה" הנציגה פתחה את ההזמנה ואפילו מסרה לנו את מספר ההזמנה.
כעבור מחצית השעה חזרה אלינו שלי הנציגה שנשמעה מאוד נחמדה בהתחלה
וסיפרה כי הייתה טעות בתאריכים היא חשבה שמדובר בתאירכים אחרים
ולכן היא לא יכולה לממש את ההזמנה מכוון שכך לא הייתה בררה לדקה ה 90 אלא לבטל את ההזמנה.
כעבור שעה חזרה אליי שלי והציעה לי נופש של חמישי עד ראשון לשבוע שאחריו למלון סופיטל קפסיס ברודוס בעלות של 509 דולר, מכוון שאמצעי התשלום שלי כבר היה ברשות חברת הדקה ה90 הסכתי להצעה וזאת למרות שחברת מונה טורס הציעה לי חבילה זולה יותר מהדקה ה90 על אותם תאירכים ואותו מלון
הסברתי לשלי כי אני רוצה לקבל את הכרטסים לפחות 48 שעות לפני הטיסה כדי לקבל את האישור הדרוש מהצבא שלי הבטיחה לי
48 שעות לפני הטיסה אני אקבל את הכירטוס כמו כן סוכימנו כי העיסקה תיהיה ב 3 תשלומים.
לצערי מרגע זה כל מה שסוכם אם הדקה ה 90 לא עמד בהבטחה של החברה הגרועה הזאת
הכרטיסים הגיעו אלי לאחר מאמצים ושיחות אין ספור לדקה 90 רק שעות ספורות לפני הטיסה מה שדרש ממני להתרתר הן בטלפונים ובפקסים לדקה ה90 ולרשויות הצבא כל זאת פחות מחצי יממה לפני ה"נופש" המיוחל
אם לא חברה שלי הייתי מוותר על כל הנופש הזה
בסוף הכרטסים הגיעו וגם האישור הצבאי
בכך חשבתי כי תמו כל תלואתי מול הדקה ה90 אך לא כך
היום הגיעה אליי פרוט הויזה שלי ובשורת החיובים מופיע חיוב של הקקה ה 90
בו מופיע חיוב של 2125 שח במקום הסכום האמור של 1945 שח
מתברר כי חיובו אותי בעלות של החבילה המקורית זו שבוטלה בהתחלה ב 540 דולר ולא ב 509 דולר וגם לא ב 3 תשלומים ללא ריבית אלא ב 4 תשלומים כולל ריבית
שוב הרמתי טלפונים לדקה ה90 כאשר הנציגה שדיברתי אמרה לי שהיא מבצעת זיכוי של 36 דולר התקשרתי שוב ומסתבר שבלל לא בוצע עד שדברתי עם בחור בשם משה שלקח את האחריות ואחרי המון טפונים הם אמרי לי כי הם מזכים אותי על ה 36 דולר הללו ועושים לי ביטול עיסקה ועיסקה מחדש ב 3 תשלומים
לצערי עלות השיחות לדקה 90 עלה לי יותר מהזיכוי שאני עדיין לא בטוח כי אקבל אותו שלא נדבר על עוגמת הנפש ועל זה שהטיסה עצמה שנקבעה ל4.55 בבוקר יצאה רק ב 12 בצהריים (7 שעות עיכוב)
המסקנה שלי ברורה לעלום לא לזהמין נופש או טיסה דרך הדקה ה 90
הסיפור שלי כבר הגיע להמון אנשים בחברה שבה אני עובד וגם בחברה שבה עובדת נעמה חברה שלי ואני מקווה שזה כשלעצמו יעשה את הנזק לדקה ה 90
שגרמה לי נזק בכל מקרה אני אמשיך לספר את הסיפור הזה לכמה שיותר אנשים
כי בחברה כזאת גרועה עדיין לא נתקלתי
תודה על האפשרות להביע פה את המקרה שקרה לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה